


Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Проблема е:загрява колата до 90 градуса,но стига до тези градоси само извънградско и то след изминати минимум 10 км,след което отварям капака и пипам долния маркуч и радиатора студени.Вчера сложих картон пред радиатора и пак същото.Чух за някакви зимни термостати и летни,има ли такова нещо ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
Термостатите са изправни и неизправни, твоя е от вторите.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
на 87градуса трябва да отвори А до загряването май е нормално С какъв мотор си?
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
мотора е 1.9тди,а досега не съм имал проблем с температурата и по точно с прегряване стига до 90 градуса и там седи.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
всичко е ок не пипай 

- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
Нормално ли е да минавам по 10-15 км с картон пред радиатора и да не загрява достатъчно за да отвори големия кръг ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
Щом държи 90градуса всичко е ОК.Във това време може и въобще да не отвори големия кръг,все пак ползваш парното.
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
А това че стига до 90 г. много бавно,в градски условия трябва да го карам цял ден та накрая да стигне до 90.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Проблем с голф 3-Не загрява
WesT_Pz написа:А това че стига до 90 г. много бавно,в градски условия трябва да го карам цял ден та накрая да стигне до 90.
Направи теста с пипането на маркучите на място и ще си покаже дали отваря на 90 гр.(87)
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Всичко е нормално премери се, сложи си ръкавици, шапка и не пускай парното над 1 степен в града и ще загрее бързо.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Наистина трудно загряват тея ТДИ-та , и моите са така ( АФН надлъжни ). Уж вс е наред, ма стоплянка ... . Много не може да се направи за жалост
И картони слагам и термостата наред (проверен ), не мина ли поне 15км ...стига до към 70 градуса и пътуването свършва
Вече на дълго - става и топли . Мотора е с голямо КПД и не отделя топло за купето
Последен напън с един друг Behr- пак нов правя , и ако няма промяна ,се примирявам



Последен напън с един друг Behr- пак нов правя , и ако няма промяна ,се примирявам

- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Преди него кара пак 1.9 д но без турбо,и си загряваше както трябва и парното си беше екстра,иначе човека от който го купих ми каза че било нормално така бавно да загрява ,но все си мислех че не е така.Все пак ще се пробвам с термостат да видим какво ще стане 

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Тоя дизел дето си го карал предполагам е бил предкамерен тип или ? Щот' ТДИ-то си е DI мотор ( директно впръскване ) , също и SDI е на същият принцип . Мотори с голямо КПД и "ниска" температура . Предкамерните са с по-ниско КПД , камерата/ите са в спец оформени места в главата , впръскването е там , от това главата "вдига" по-висока температура за разлика от ТДИ мотора и затова и "загряват" по-рано и по-бързо . Това е единия "плюс" да го наречем , другият е,че могат да работят с горива с ниско цетаново число , но...дотам
ТДИ моторът ( ако преглътнем ,че не топли и не е така всеяден ) е мн по-добрия мотор във всяко едно отношение
Пак се отнесох
..


Пак се отнесох

- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
Мерси много за отговорите и разясненията 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с голф 3 1.9тди -Не загрява
ще се самоцитирам от друга тема:
Щом долния маркуч ти е леденостуден при тези температури-термостата ти е наред.
Да споделя малко пресен личен опит по темата.
Карам 1.9ТДИ,АФН от 4г.и съм изчел доста инфо за бавното загряване,високото КПД и т.н. на тези двигатели.
Та преди миналата зима реших да проверя въпросните 3 свещи и да сменя изгорелите и да мръзна по-малко в студовете.И се разочаровах-и трите здрави .Канех се да сменям антифриза и имах някакви съмнения в термостата-горен маркуч топъл,но долния,който излиза от термостата-хладък(при 5-10км пробег).Преди 2 седмици свърших с процедурата-купих нов (Wahler-87гр.) и нов антифриз.Преди да започна процедурата-естествено теста с тенджерата -започва да отваря на 87гр и напълно отворен-над 100гр.При изстиване пак така коректно затваря.
Тест на стария(оригиналния-щампи номер и т.н.) от любопитство.Мислех,че стои леко отворен,но нищо подобно-плътно затваря,но започва да отваря при 63-65гр.
Та сега малко за градусите(мисля знаете-не са това,което виждате ) с нов,проверен термостат и здрави свещи.След неколкократни опити градско-загрява осезаемо по-бързо от преди .Долния маркуч-СТУДЕН,горния топъл,предния радиатор-студен
И тази неделя,сравнително топло,+5+7гр. и на магистралата- 30км,после 2км по третокласен път,стрелката на 90гр.Спирам и веднага меря:
-антифриза в казанчето:62,64гр.
-маслото в картера:80гр.
-долния маркуч-студен.
Та с изправен термостат и пуснато парно,при такива температури въобще не се стига до големия кръг на охладителната система .Термостата стои ЗАТВОРЕН.
Лятото ще видим
Щом долния маркуч ти е леденостуден при тези температури-термостата ти е наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта