


Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
За много години на висчки да сте йиви и здрави искам да ви питам на моето пасатче му слойих поюер бох с права траба съм турбото е надуто е на 1.2бар абсолутно налягане интересъва ме какво да направа да нямам тоя спад след 4 100 оборота иска ми се да мига да си цеда тая втора скорост до края щото така се изрейе от 2и 500 до 4 за за момент и умира.Кайе те какво да се направи за да си върви поне до 4 и 600 до червения сектор. :)
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
има малко нередности във правописа



- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Не малко а много. 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Ммммм да.Това е резултата от "нередности" в образователната система.
п.п.Все още не отпаднало изискването за издаване на СУМПС да е завършено основно образование.

п.п.Все още не отпаднало изискването за издаване на СУМПС да е завършено основно образование.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Ами пиша от килирилизатор от гоогле тои превейда така извинявам се,но аз все си мисля,че трябва ако знаете да ми отговорите на въпроса а не да обсъйдате това как е написано извинявам се,че пиша през този килирилизатор.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Стига бе... не може ли да си поправиш малко - от малко правописа след кирилизатора?
Не че нещо, ама жената вече един час хълца, след като ти прочете поста...
Без лоши чувства!
Не че нещо, ама жената вече един час хълца, след като ти прочете поста...
Без лоши чувства!
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
ти караш дизелов мотор,а не бензинов.Ако си човек със спортен нюх и искаш да си цедиш мотора до последно карай си бензинов мотор.Аз карам същия мотор и бих казал,че колата си набира чудесно (като за конете,масата на автомобила,годините си) без да го вкарвам в такива високи обороти.От какъв зор вкарваш мотор в тези високи обороти,а още по-вече,че искаш да го вкараш в червената зона на оборотите.Дизела не обича да се кара на високи обороти!Това се крие в химично-физичните свойства на дизела.
Пак ти казвам,ако искаш да караш по-спортно мини към бензин,поне да не измъчваш готиния мотор,продайго на някого-вярвай ми ще има кой да се наслаждава на пасата.
Пак ти казвам,ако искаш да караш по-спортно мини към бензин,поне да не измъчваш готиния мотор,продайго на някого-вярвай ми ще има кой да се наслаждава на пасата.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Небе!.......за това не си прав!:
Точно обратното...... и по специално при ТДИ-тата, особено тези, които са с турбина с променлива геометрия.
Не казвам, че постоянно трябва да се карат спортно и агресивно, но ръчката отвреме на време им е добре дошла
nebeto написа:Дизела не обича да се кара на високи обороти!Това се крие в химично-физичните свойства на дизела.
Точно обратното...... и по специално при ТДИ-тата, особено тези, които са с турбина с променлива геометрия.
Не казвам, че постоянно трябва да се карат спортно и агресивно, но ръчката отвреме на време им е добре дошла

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Много си е прав даже, прекрасно му е написал на автора на темата да си търси бензинова кола, едно е да караш по-спортно заради променливата геометрия - достатъчно е да си на висока предавка и до 3000 оборота си прави пълен цикъл на разтоварване едното няма нищо общо с другото. Може с промени по софтуера и хардуера да се направи да дърпа поне до 5500 оборота, но това вече няма да е АФН с всичките му хубави качества.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Ами това за безина го знам,но мен не ми е оферта аз искам да карам дизел,напълно ми е ясно че при тези обороти 4600 + щом ще го вкарвам вероятността да се счупи е много голяма,няма проблем просто питах дали някои знае как мойе да се направи да върви и на тези обороти.
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
Дизела генерира голям въртящ момент в тоя диапазон 1500 до 3500, ориентировъчно. Хватката е с интелигентна предавателна кутия да го държиш винаги в тоя работен диапазон. И да го развърташ, той пика му е в ниски обороти, така че се ориентирай към бензинов мотор.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ограничител на обороти 1.9ТДИ афн
ето една графика с въртящия момент и конете за AFN.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта