Проверка на N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Нед 05 яну 2014 16:33


Здравейте,
става дума за вездесъщия проблем със забиването при високи обороти и вездесъщия n75.
Знам, че има много изписано за него, но това което ме интересува не го прочетох никъде. Въпроса ми е как да го проверя дали бива без да съм го сложил на колата. Вземах един от морга който беше за EGR-то, като ми казаха, че са взаимно заменяеми. На 2000 оборота се изстрелваше, но на 120км пак заби. Питах в сервиз и ми казаха, че не са взаимно заменяеми. Вземах друг, ефекта беше, все едно си карах с моя стария. Клапана нали има три щуцера два на капачето и един под тях. Засмуках с уста през този щуцер които е най - отдолу и този клапан който вземах първо(за егр-то)държеше на вакума, а моя клапан, не държеше - взимаше въздух. Втория клапан който вземах от моргата, пак засмуках, но и той не държеше вакума и взимаше въздух и издаваше звук (като пърдене :mhihi ). Викам си, този е по-зле и от моя стария, пробвах го, вървеше същата работа (колата беше мършава). Върнах го и него. Сега взимам друг, нов от колега, но въпроса е как да го проверя на място в офиса на еконт. Това, че не държи на вакум с уста през най-долния щуцер, проверка ли е?




stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefanxadjia » Пон 06 яну 2014 23:06


Здравей адаш,имах същия проблем преди две години.Отидох на диагностика в сервиз казаха ми смяна с въпросния клапан и профилактика на турбо.Профилактиката си направих сам няма нищо сложно с малко инфо от тук от там- след това на прав път тест клапана и до днес си работи.Ако те заинтригува писаното мога и снимки да пусна на турбото. Изчакай и колеги какво ще напишат успех


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Вто 07 яну 2014 6:34


Адаш дай снимки :bowdown Като ми казаха 200лв за профилактика, бъзо ме изгубиха като клиент. Тези пари за нищо ги нямат :screwy .Предния път ми поискаха 200лв само за труд да ми сменят повдигачите на едното ел. стъклото.


stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefanxadjia » Вто 07 яну 2014 20:00


200 лв. пак е добре когато трябваше да го чистя тарифата беше друга 400лв.+136лв.за N75 без монтаж. :banghead


stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefanxadjia » Вто 07 яну 2014 20:23


Адаш, не става с висока резолюция са,имам ги качени на snimkata.bg или по skype.

Последна промяна от Vlad777 на Сря 08 яну 2014 13:57, променено общо 1 път.
Причина: използвай бутон промени, вместо ново мнение


stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefanxadjia » Вто 07 яну 2014 21:50


и с вратите се специализирах

Последна промяна от Vlad777 на Сря 08 яну 2014 13:58, променено общо 1 път.
Причина: използвай бутон промени, вместо ново мнение


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Сря 08 яну 2014 21:33


Смених клапана, има подобрение определено, вече към 1800 оборота се усеща промяната, но като цяло пак е трагично положението. Има ли някакви специални стъпки при отваряне на турбото. Значи, ако не се движи актуатора е спекъл, ако не се движи лостчето на геометрията и тя е спекла, а как да проверя дали работи дебитомера (или MAF, не съм сигурен правилно ли го наричам)? Ако карам така, може ли да има последващи проблеми?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8981
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проверка на N75

Мнениеот samo_pechka » Чет 09 яну 2014 10:23


На диагностика се проверява. Ако не ти работи добре дебитомера , колата ще става постепенно все по-мудна , докато стане като чист дизел.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Чет 09 яну 2014 19:02


Аз имам Vag Com, как точно трябва да ги проверя? Да направя лог ли?


Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Re: Проверка на N75

Мнениеот qm_parket » Пет 10 яну 2014 10:23


Мисля, че най-сигурната проверка е когато сложиш клапана. Натискаш газта и като мине 3500 оборота, ако забие, ясна е работата. Тези 2000 оборота, които казваш, не са меродавни спорен мен. Ако купуваш от колега, мисля, че няма да имаш проблем да му го върнеш, ако не става.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Пет 10 яну 2014 18:25


Клапана го сложих. Преди се усещаше тягата след 2000-2200 оборота, а сега към 1800 вече набира здраво. Забиването става към 2600 до 3000, като цяло клони към 2600 оборота. Утре мисля да направя един лог и ще го постна за помощ.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Съб 11 яну 2014 21:53


Днес бях в Vag Service, спекла ми е геометрията :( Сега остава да видя как се вади турбината и да действам.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Проверка на N75

Мнениеот dispatch » Съб 11 яну 2014 22:20


Ами как се вади... с чук!
Ако не става с чук - вземи по-голям!

Сериозно: Свалянето на турбина става със знания и инструменти. Ако нямаш едно от двете - по-добре я закарай където знаят, могат и имат необходимите инструменти.


stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefanxadjia » Съб 11 яну 2014 23:15


Адаш здравей,ако искаш сам да си го почистиш ти трябва точния инструмент.Друго което е по специфично металната тръба (от картера смазва турбуто)долната гайка държиш контра отвиваш горната,ако тръгне от долу има вероятност да прецакъш леглото на тръбата.Аз си изпатих тъка и купувах нова,др.по съществено като го отвориш вече,пръстена които движи лопатките до не го обърнеш при монтажа.Утре ще се опитам да пусна снимки:хубаво е да свалиш и колектора на егр.да почистиш там пък какво ще е: :horror

Последна промяна от stefanxadjia на Нед 12 яну 2014 0:29, променено общо 2 пъти.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Нед 12 яну 2014 0:10


До преди 6 месеца поддържах жигула (а тя мнооого се чупи), една турбина ли ще ме спре :banghead Не съм се занимавал с турбини до сега, но мисля, че ще се справя. Намерих някоя и друга снимка в нета, остава да даде хубаво време, а шефа почивни дни и да видим каква ще я свърша. Нагара се чисти с корселин или нафта до колкото разбрах.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта