става дума за вездесъщия проблем със забиването при високи обороти и вездесъщия n75.
Знам, че има много изписано за него, но това което ме интересува не го прочетох никъде. Въпроса ми е как да го проверя дали бива без да съм го сложил на колата. Вземах един от морга който беше за EGR-то, като ми казаха, че са взаимно заменяеми. На 2000 оборота се изстрелваше, но на 120км пак заби. Питах в сервиз и ми казаха, че не са взаимно заменяеми. Вземах друг, ефекта беше, все едно си карах с моя стария. Клапана нали има три щуцера два на капачето и един под тях. Засмуках с уста през този щуцер които е най - отдолу и този клапан който вземах първо(за егр-то)държеше на вакума, а моя клапан, не държеше - взимаше въздух. Втория клапан който вземах от моргата, пак засмуках, но и той не държеше вакума и взимаше въздух и издаваше звук (като пърдене
 ). Викам си, този е по-зле и от моя стария, пробвах го, вървеше същата работа (колата беше мършава). Върнах го и него. Сега взимам друг, нов от колега, но въпроса е как да го проверя на място в офиса на еконт. Това, че не държи на вакум с уста през най-долния щуцер, проверка ли е?
			   
 Като ми казаха 200лв за профилактика, бъзо ме изгубиха като клиент. Тези пари за нищо ги нямат  
 .Предния път ми поискаха 200лв само за труд да ми сменят повдигачите на едното ел. стъклото.
