2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
-
krisaliks
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
Колеги, има ли регулатор на геометрията на турбините контролиран от налягане, а не от вакум или електромотор? Трябва ми такъв защото искам да сложа турбина с променлива геометрия на кола която не е с такава екстра. Колата не е от ВАГ групата, а е Range rover с БМВ мотора а именно 2,5тдс (М51D25).

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Регулатор на променлива геометрия
клапана който ти трябва го имаш на оригиналната ти турбина.
- lokva
- Мнения: 839
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Регулатор на променлива геометрия
в работата ми има няколко клапана, които при налягане извън зададените стойности прекъсва електрическа верига.
каква е идеята от слагането на подобен клапан? и как смятате да управлявате след това този клапан?
каква е идеята от слагането на подобен клапан? и как смятате да управлявате след това този клапан?
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Регулатор на променлива геометрия
Май на някакви Алфи е така , ма не знам мн подробности.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Регулатор на променлива геометрия
samo_pechka написа:Май на някакви Алфи е така , ма не знам мн подробности.
2,4JTD
-
milenski_77
- Мнения: 588
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Регулатор на променлива геометрия
Освен на Алфа този мотор го има и на Ланча Капа.
2,4 JTD, турбината е Гарет VNT25 и геометрията се управлява от налягането на изхода и. Компа не участва изобщо.
2,4 JTD, турбината е Гарет VNT25 и геометрията се управлява от налягането на изхода и. Компа не участва изобщо.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
Тарикатска работа за мТДИ АФН 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
2,4 JTD ама 136 коня ,защото 140 и 150 коня вече са с вакумно управление и си имат дори Н75 

-
milenski_77
- Мнения: 588
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
Точно така.Евро 2 се води мотора.
Аз не напразно съм написал Капа, защото в Либрата Евро 2 мотора е с байпасна турбина IHI, която също се разтоварва по налягане.
Аз не напразно съм написал Капа, защото в Либрата Евро 2 мотора е с байпасна турбина IHI, която също се разтоварва по налягане.
-
krisaliks
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане
Благодаря ви колеги за отговорите и се надявам да стане, първо с моя ще пробвам ако не стане с някой друг клапан. 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта