2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Мнениеот krisaliks » Пет 31 яну 2014 22:01


Колеги, има ли регулатор на геометрията на турбините контролиран от налягане, а не от вакум или електромотор? Трябва ми такъв защото искам да сложа турбина с променлива геометрия на кола която не е с такава екстра. Колата не е от ВАГ групата, а е Range rover с БМВ мотора а именно 2,5тдс (М51D25). :question :question




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Регулатор на променлива геометрия

Мнениеот ifidik » Нед 09 фев 2014 19:21


клапана който ти трябва го имаш на оригиналната ти турбина.


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 835
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Регулатор на променлива геометрия

Мнениеот lokva » Нед 09 фев 2014 19:32


в работата ми има няколко клапана, които при налягане извън зададените стойности прекъсва електрическа верига.
каква е идеята от слагането на подобен клапан? и как смятате да управлявате след това този клапан?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Регулатор на променлива геометрия

Мнениеот samo_pechka » Нед 09 фев 2014 20:35


Май на някакви Алфи е така , ма не знам мн подробности.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Регулатор на променлива геометрия

Мнениеот ifidik » Нед 09 фев 2014 20:52


samo_pechka написа:Май на някакви Алфи е така , ма не знам мн подробности.

2,4JTD


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Регулатор на променлива геометрия

Мнениеот milenski_77 » Пон 10 фев 2014 12:11


Освен на Алфа този мотор го има и на Ланча Капа.
2,4 JTD, турбината е Гарет VNT25 и геометрията се управлява от налягането на изхода и. Компа не участва изобщо.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Мнениеот samo_pechka » Пон 10 фев 2014 13:34


Тарикатска работа за мТДИ АФН :bowdown


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Мнениеот ventotdi » Вто 11 фев 2014 21:01


2,4 JTD ама 136 коня ,защото 140 и 150 коня вече са с вакумно управление и си имат дори Н75 :th_up


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Мнениеот milenski_77 » Сря 12 фев 2014 12:09


Точно така.Евро 2 се води мотора.
Аз не напразно съм написал Капа, защото в Либрата Евро 2 мотора е с байпасна турбина IHI, която също се разтоварва по налягане.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: 2,5 tds регулатор на променлива геометрия от налягане

Мнениеот krisaliks » Сря 12 фев 2014 20:14


Благодаря ви колеги за отговорите и се надявам да стане, първо с моя ще пробвам ако не стане с някой друг клапан. :smile



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта