Колеги, има ли регулатор на геометрията на турбините контролиран от налягане, а не от вакум или електромотор? Трябва ми такъв защото искам да сложа турбина с променлива геометрия на кола която не е с такава екстра. Колата не е от ВАГ групата, а е Range rover с БМВ мотора а именно 2,5тдс (М51D25).
в работата ми има няколко клапана, които при налягане извън зададените стойности прекъсва електрическа верига. каква е идеята от слагането на подобен клапан? и как смятате да управлявате след това този клапан?
Освен на Алфа този мотор го има и на Ланча Капа. 2,4 JTD, турбината е Гарет VNT25 и геометрията се управлява от налягането на изхода и. Компа не участва изобщо.
Точно така.Евро 2 се води мотора. Аз не напразно съм написал Капа, защото в Либрата Евро 2 мотора е с байпасна турбина IHI, която също се разтоварва по налягане.