1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
s1m00
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 23:30
Автомобил:
Двигател:

1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот s1m00 » Сря 26 мар 2014 23:43


Колеги нужна ми е вашата помощ... Имам теч от нафтовата помпа от доста време, но сега се позасили. Колата върви, пали перфектно, но искам да го спра просто. Теча идва от горният капак на помпата (гарнитурата струва 5 лв.), но въпроса е дали като се махне капака после трябва да се настроива помпата на компютър (помпата е електронна) Попринцип ми се стува лесна работа, но ако някой има опит ще съм благодарен да каже. Някои казват, че се настроива-други не.... Помпата е такава:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/fuel-temperature-sensor-injection-pump-seal-replacement/




Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот svere » Чет 27 мар 2014 7:39


Ако сменяш само гарнитурката на капака, настройка не трябва. Моя съвет е да смениш и двете. "Утре" може да текне и долната.... но там нещата са малко по-сложни. А за овиването на триъгълния болт, можеш да ползваш камъче 7 от гидоре, като леко го понабиеш отгоре. После задължително смени с обикновен


Потребителски аватар
ozaki
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 12 яну 2012 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот ozaki » Чет 27 мар 2014 7:59


По-добре смени и двете аз първо смених едната ,после след една седмица текна и другата.После трябва да се центрова.Аз тогава нямах вагком и се наложи да давам пари.Не знам дали няма да стане с белязане.А и внимавай с болта с триъгълна глава ,по-принцип има специален камък,но струва 30лв.,а го развих със звездогаечен 7мм.


s1m00
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 23:30
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот s1m00 » Чет 27 мар 2014 12:59


Много благодаря, колеги :) Смених гарнитурата и засега всичко е 6 ;)


s1m00
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 23:30
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот s1m00 » Пет 28 мар 2014 22:29


И от долната гарнитура сълзи, но много леко.. :( за нея трябва ли настроика след подмяна или е лесна като горната ?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот hvp800 » Пет 28 мар 2014 23:40


долната гарнитура е по-сложната от двете, преди време се опитвах да сменя гарнитурата и накрая отидох на майстор( щот ми е приятел :mhihi ) но ти може да си по сръчен от мен и да се справиш сам


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот svere » Съб 29 мар 2014 10:00


Самата смяна на долната е елементарна.
После ще ти трябва Ваг-ком за настройка на милиграмите


s1m00
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 23:30
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот s1m00 » Съб 29 мар 2014 11:32


Ако реша да я сменям ще е при маистор. Благодаря за информацията.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI Теч от помпа Bocsh (смяна на гарнитура) ?

Мнениеот °niksi° » Съб 29 мар 2014 23:31


Няма смисъл си даваш парите по майстори, сменяй няма какво да объркаш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 98 госта