Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Apokaliptiko » Сря 05 мар 2014 23:19


Добър вечер, моля да ми дадете информация, възможно ли е да се подмени турбо от АФН с турбо от 131 к.с. Желая да се обсъди въпросът, като се има предвид какви интервенции се правят, какви са нужните части, последици от всичко това......имам предвид + и - от направените подмени.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Dobromirski » Чет 06 мар 2014 8:11


Възможно е, но ако се кара с оригиналният софт, единствената "файда" ще е по-големият турбо лаг от малко по-голямата турбина. :mrgreen
От там нататък, 1749VA , се кара стоково на 1.35 ( за разлика от 1.05 за VNT15) , което може да стане без да се сменя нищо по колата. Ако обаче искаш да я подкараш на 1.5 , ще трябва да смениш МАП, разпръсквачи, елемент на помпата после маховик съединител и така нататък :c010


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот okti_1 » Чет 06 мар 2014 19:14


Apokaliptiko написа:Добър вечер, моля да ми дадете информация, възможно ли е да се подмени турбо от АФН с турбо от 131 к.с. Желая да се обсъди въпросът, като се има предвид какви интервенции се правят, какви са нужните части, последици от всичко това......имам предвид + и - от направените подмени.

Да може няма да имаш проблеми с подмяната на турбините.
Ще ти трябва турбината,бързата връзка към нея/турбината/ и друг маркуч от бързата връзка към тръбата ти която е под предната греда на колата.
Тава в цифром турбина 450лв,бърза връзка 80лв и маркуч 10лв.
Колата може без проблем да си е караш и със стоковия софтуер,но ако е чипнеш ще стане по-добре.Казвам само с чип,без никакви други интервенции.
Плюсови-по-гъвкав двигател,най-вече след чипа
Минуси-според няма


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот FELIPE » Чет 06 мар 2014 19:32


Наско откъде тези турбини(1749VA) по 450 лв.? :biggrin


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот okti_1 » Чет 06 мар 2014 19:48


Има щом съм то написал :th_up


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 06 мар 2014 20:19


Ами горе долу и аз това искам, само турбината да сменя. А колекторите там, всичко съвпада ли?


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот V@lDo » Чет 06 мар 2014 20:30


:wink

Последна промяна от V@lDo на Съб 08 мар 2014 23:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 06 мар 2014 20:36


Не може човек да знае всичко.....Затова се пита.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот FELIPE » Чет 06 мар 2014 20:38


Аз не че съм някакъв разбирач,но и да я смениш,ако е само турбото,то пак ще работи на 1,05 бара(както старото,но с по-голям лаг),при нормални за него 1,35 и поносими 1,5(моята работи на толкова),какъв е смисъла без софтуер,който да я накара да работи на поне 1,35?


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот V@lDo » Чет 06 мар 2014 20:54


:wink

Последна промяна от V@lDo на Съб 08 мар 2014 23:35, променено общо 1 път.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот penko_pulev » Чет 06 мар 2014 20:58


AFN работи на 0.95 и има смисъл да се направи интервенцията. Турбина и чип и плюсовете ти ги е написал по-горе колегата. И според мен минуси няма :)


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 06 мар 2014 20:59


Ясно е, че няма да постигнем ефекта който търсиш и си намерил ти. Търся нещо по нормално.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот okti_1 » Чет 06 мар 2014 21:02


Смисъл какво по нормално ????


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 06 мар 2014 21:05


Ами в кулери, разпръсквачи, елемент на ГНП-то и ред други неща не мисля да се занимавам.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat B5 AFN с турбо от 131 к.с. какво е нужно?

Мнениеот okti_1 » Чет 06 мар 2014 21:10


Тогава си сложи едно чипче и си готов.Това е най-лесния и прост начин :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski и 67 госта