Колата е голф 3, 96г., тди 90кс. При проверка на вагком няма грешки, не духа през щеката, не пипа маслото! Четирите свещи работят, пали добре. Малко са счупени лулите на свещите, но уж правят контакт.
Пуши първата една минута и после няма грам какъвто и да е пушек при всякакви обороти, колата гори нормално и върви прилчно като за 90кс.



1Z син пушек при студен двг!
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1Z син пушек при студен двг!
може би е от нафтата,като запля 5-10 минути пуши бяло и мирише на камаз отзад 

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Vanich написа:Колата е голф 3, 96г., тди 90кс. При проверка на вагком няма грешки, не духа през щеката, не пипа маслото! Четирите свещи работят, пали добре. Малко са счупени лулите на свещите, но уж правят контакт.
Пуши първата една минута и после няма грам какъвто и да е пушек при всякакви обороти, колата гори нормално и върви прилчно като за 90кс.
При мен колега е същата работа,но моята припушва лекичко повече време.След като заграее от ауспуха не се виждат никакви пушаци,но мирише много гадно около цялата кола(като Икарус)


Re: 1Z син пушек при студен двг!
Абе то и аз следя подобни теми с интерес, защото и мойто ТДИ пуши и смърди на автогара, ама никой не е дал конкретно решение на проблема.
Успокояава ме факта, че сме доста хора в групата на пушещите, а никой досега не се е оплакал че колата му е в бокса вследствие на това пушене....и си карам без да му мисля много.





- Kartala
- Мнения: 660
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: 1Z син пушек при студен двг!
the_tupan написа:Абе то и аз следя подобни теми с интерес, защото и мойто ТДИ пуши и смърди на автогара, ама никой не е дал конкретно решение на проблема.Успокояава ме факта, че сме доста хора в групата на пушещите, а никой досега не се е оплакал че колата му е в бокса вследствие на това пушене....и си карам без да му мисля много.
![]()
![]()

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Здравейте и аз от скоро съм с Пасат 1.9 тди п.д. 116 к.с. AJM мотор. Имах същия, но бензинов 1.8 ADR. И двата са В 5. С дизеловия нямам проблем с паленето сутрин на студено, пали лесно, но от както стана температурата около 0 градуса, сутрин при първоначалното запалване излиза много пушек през ауспуха (синкав)за около 5-10 сек.и спира после даже излиза пара, направо се притеснявам. Възможно ли е ако НЕ работят подгряващите свещи? След това през целия ден няма никакво припушване дори и при зверско форсиране и колкото и пъти да го паля дори и да истине, просто това е след дълъг престой.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1Z син пушек при студен двг!
the_tupan написа:Абе то и аз следя подобни теми с интерес, защото и мойто ТДИ пуши и смърди на автогара, ама никой не е дал конкретно решение на проблема.Успокояава ме факта, че сме доста хора в групата на пушещите, а никой досега не се е оплакал че колата му е в бокса вследствие на това пушене....и си карам без да му мисля много.
![]()
![]()
Не съм предполагал преди да наглася мойта, че може да мирише почти като парфюм

Re: 1Z син пушек при студен двг!
Zinoto написа:the_tupan написа:Абе то и аз следя подобни теми с интерес, защото и мойто ТДИ пуши и смърди на автогара, ама никой не е дал конкретно решение на проблема.Успокояава ме факта, че сме доста хора в групата на пушещите, а никой досега не се е оплакал че колата му е в бокса вследствие на това пушене....и си карам без да му мисля много.
![]()
![]()
Не съм предполагал преди да наглася мойта, че може да мирише почти като парфюми то студена. Преди това направо ужас беше.
Просвети и нас как да нагласим печките да замиришат на парфюм!!
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Аз лично не съм виждал ТДИ (не ПД),обикновено да не пуши когато запали сутрин или когато е истинал двигателя.Мойта също е така.Явно когато са били някога чисто нови не е имало този проблем,но колегата(zinoto) ако каже как е получил ефекта на парфюма ще бъде интересно 

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Добре де, има разлика между пушене и пушене. Едно е да пуши син лют пушек, което за мен е горене на масло и е за притеснение, друго е да е бял рядък пушек, който е нормално да се получи ако оставиш колата навън, след като си я карал и при контакт на горещата генерация със студения въздух навън се получава конденз, който след като запалиш колата излиза навън. Мойта кочина е помпа дюза и пуши като е била навън. Като я вадя от гаража грам не припушва.
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Zinoto написа:the_tupan написа:Абе то и аз следя подобни теми с интерес, защото и мойто ТДИ пуши и смърди на автогара, ама никой не е дал конкретно решение на проблема.Успокояава ме факта, че сме доста хора в групата на пушещите, а никой досега не се е оплакал че колата му е в бокса вследствие на това пушене....и си карам без да му мисля много.
![]()
![]()
Не съм предполагал преди да наглася мойта, че може да мирише почти като парфюми то студена. Преди това направо ужас беше.
Помпата ли пипна?

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: 1Z син пушек при студен двг!
bulaki написа:Аз лично не съм виждал ТДИ (не ПД),обикновено да не пуши когато запали сутрин или когато е истинал двигателя.Мойта също е така.Явно когато са били някога чисто нови не е имало този проблем,но колегата(zinoto) ако каже как е получил ефекта на парфюма ще бъде интересно
Ела да ти покажа един такъв дизел, още преди ерата на TDI

Vanich написа:Колата е голф 3, 96г., тди 90кс. При проверка на вагком няма грешки, не духа през щеката, не пипа маслото! Четирите свещи работят, пали добре. Малко са счупени лулите на свещите, но уж правят контакт.
Пуши първата една минута и после няма грам какъвто и да е пушек при всякакви обороти, колата гори нормално и върви прилчно като за 90кс.
Колата пушеше ли преди застудяването?
Ако да - сигурно имаш проблемен разпръсквач/дюза.
Ако не - свещите, въпреки че си ги проверил - провери ги пак чрез сваляне.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Само помпата съм пипал включително под капака и малко настройки с ваг-ком, защото всяка кола си е идивидуална. Мойта е с ALH мотор, ако центровката е както на картинката задължително мирише на икарус. Проверете си и центровката на разпределителния вал.
Re: 1Z син пушек при студен двг!
Zinoto написа:Само помпата съм пипал включително под капака и малко настройки с ваг-ком, защото всяка кола си е идивидуална. Мойта е с ALH мотор, ако центровката е както на картинката задължително мирише на икарус. Проверете си и центровката на разпределителния вал.
Ако имам път към Търново задължително ще ти се обадя.


- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: 1Z син пушек при студен двг!
theraven написа:Добре де, има разлика между пушене и пушене. Едно е да пуши син лют пушек, което за мен е горене на масло и е за притеснение, друго е да е бял рядък пушек, който е нормално да се получи ако оставиш колата навън, след като си я карал и при контакт на горещата генерация със студения въздух навън се получава конденз, който след като запалиш колата излиза навън. Мойта кочина е помпа дюза и пуши като е била навън. Като я вадя от гаража грам не припушва.
Митак,тя и мойта не пуши като я запаля когато е била в гаража,а припушва само навън когато е спала.Когато е студена си мирише нормално като за дизел,но когато загрее има по-специфична миризма(ако се сещаш как миришеше когато бяхме на Рожен)
Smeagol написа:bulaki написа:Аз лично не съм виждал ТДИ (не ПД),обикновено да не пуши когато запали сутрин или когато е истинал двигателя.Мойта също е така.Явно когато са били някога чисто нови не е имало този проблем,но колегата(zinoto) ако каже как е получил ефекта на парфюма ще бъде интересно
Ела да ти покажа един такъв дизел, още преди ерата на TDI
Колега,защо си мислиш,че не знам как може да мирише обикновен дизел?Аз лично съм правил на Голфа ми(1,9ТД) такава центровка на помпата(грам пушек да няма,да си върви нормално и да мирише почти като на парфюм),но тук има доста разлика от обикновен дизел до ТДИ и сега ме е стах да пипам там с тия електроники по помпата,щото ако я мръдна не както трябва и няма палене
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 24 госта