Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
super_lubooo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Omurtag

Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот super_lubooo » Чет 13 мар 2014 12:55


Здравейте имам малак проблем. Случвало ми се е 4-5 пати. Както си карам сас 100км и изведнаж губя ощност. Спира да дърпа и скороста пада.Слагам 4-та 3-та и неиска да набира пада на 80км и въри все едно е 90 коня че и по-малко. После се оправя и си върви нормално. Дано да сам в подходящия раздел , защтото жече един пат збарках, начинаещ сам все ощте. Мерси за разбирането.

Последна промяна от super_lubooo на Чет 13 мар 2014 14:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот lent » Чет 13 мар 2014 13:38


Код на моторa?


Потребителски аватар
SSS666
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот SSS666 » Чет 13 мар 2014 13:43


Възможна причина : турбото изключва и колата влиза в авариен режим. Друга възможност дефектен дебитометър


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот dispatch » Чет 13 мар 2014 14:05


Колега, внеси малко старание в правописа... ще видиш колко хора ще откликнат на проблема ти!

И силно се съмнявам Пасата ти да е "4-ка"

Виж тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 и си дай кода на мотора.


super_lubooo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Omurtag

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот super_lubooo » Чет 13 мар 2014 14:32


Извинявам се за правописа. Нямам код на мотора. Колата е Passat B5 (3B) (10.1996 - 09.2000)по-точно 96г. мерси dispatch. Турбото го чувам че работи, но мисля че е с променлива геометрия (само да не ви лъжа) понеже до 2000 оборота си дърпа добре и над тях още повече. За дебитомера незнам. Утре ще сменя горивен филтър може ли да е от него?


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот Ivcho » Чет 13 мар 2014 15:04


Не е лошо и вакумите да се прегледат.


super_lubooo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Omurtag

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот super_lubooo » Чет 13 мар 2014 15:15


На вакумите да им сменя маркучите ли?


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот Ivcho » Чет 13 мар 2014 15:19


Не да ги сменяш, просто да се прегледат някъде да не смуче въздух защото признаците са подобни.


ceko84
Мнения: 264
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот ceko84 » Чет 13 мар 2014 16:45


Иди при познат майстор погледнете дали е зацепена като хората,провери също така лостчето за геометрията дали се движи,ако не се движи сначи е зацапало,най добре диагностика.


super_lubooo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Omurtag

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот super_lubooo » Чет 13 мар 2014 21:09


Турбината дали е зацепена като хората ли? Лошото е че сам от Омуртаг и тука няма някой които да разбира от турбини и да прави диагностики :mad Близо сам до Търговище и ако някой знае наблизо дали мога да ида на диагностика и колко пари взимат ще е добре. Досега само са закачали на комп да зачистят грешки ако е натрупала (колата) и да зачистят километрите на маслото. Сигурен сам че дори и да им показва грешка не я разбират и само я зачистват :banghead


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот dispatch » Чет 13 мар 2014 21:50


За проверка на зацапана геометрия (което си мисля, че най-вероятно е причината за проблема ти):

При изгасен мотор извади вакуум-мъркучето отгоре на турбото и на негово място вкарай такова със същия размер. Засмучи с уста... на няколко пъти докато прибереш актуатора до край. Как ще разбереш - ще си сложиш отдолу ръката, малко е тясно, но аз успявам да бръкна. След това отпускаш създадения вакуум и с напипване преценяваш колко е хода на актуатора. Направи го няколко пъти. Трябва да се движи трудно, но без задържания... просто да усещаш действието на пружината. Нормалния ход е около 10 - 12 мм. Ако е по-малко значи е задръстена и трябва да се сваля за чистене и от там ти идва проблема.
Пиши после какъв е резултата и да видим нататък може ли да помогнем с нещо.

Не забравяй да върнеш после първоначално извадения вакуум!


ceko84
Мнения: 264
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот ceko84 » Чет 13 мар 2014 22:02


Не турбината а ангренажа,мойта не беше зацепена както трябва и не вървеше.Все си мисля че ти е зацапана геометрията.




ceko84
Мнения: 264
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот ceko84 » Чет 13 мар 2014 22:36


Да това е лостчето колега,няма да се изгуби вакума,действай смело.


super_lubooo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Omurtag

Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност

Мнениеот super_lubooo » Вто 18 мар 2014 14:36


Здравейте Колеги извинете ме за закаснението, но бях на път малко. Преди молко пробвах актуатора със пръсти дали се движи. Движи се но сякаш има на едно място запъване но несъм сигурен дали не е затова че прастите са ми там :exclaim По-касно ще се опитам да взема маркуч от система-болнична и една спринцовка за да имитирам вакуум. Пробвах с уста да дърпам през една термошлауфка, но немога да засмуча много, не ми стига въздух, имаше ход на лостчето но е малак 2-3-5 милиметра наи-много. Запъването на лостчето става някаде към 10-тия милиметър и над него има можеби още 2 милиметра.
Какво да правя по-нататак?
Моля някой да ме насочи кам добар диагностик, по възможност наблизо да мога да съм по-ползотворен за решаване на проблема ми. Благодаря.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта