Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Здравейте имам малак проблем. Случвало ми се е 4-5 пати. Както си карам сас 100км и изведнаж губя ощност. Спира да дърпа и скороста пада.Слагам 4-та 3-та и неиска да набира пада на 80км и въри все едно е 90 коня че и по-малко. После се оправя и си върви нормално. Дано да сам в подходящия раздел , защтото жече един пат збарках, начинаещ сам все ощте. Мерси за разбирането.
Последна промяна от super_lubooo на Чет 13 мар 2014 14:34, променено общо 1 път.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност
Код на моторa?
Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност
Възможна причина : турбото изключва и колата влиза в авариен режим. Друга възможност дефектен дебитометър
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат 4-ка 1,9 тди 110 коня губи мощност
Колега, внеси малко старание в правописа... ще видиш колко хора ще откликнат на проблема ти!
И силно се съмнявам Пасата ти да е "4-ка"
Виж тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 и си дай кода на мотора.
И силно се съмнявам Пасата ти да е "4-ка"
Виж тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 и си дай кода на мотора.
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Извинявам се за правописа. Нямам код на мотора. Колата е Passat B5 (3B) (10.1996 - 09.2000)по-точно 96г. мерси dispatch. Турбото го чувам че работи, но мисля че е с променлива геометрия (само да не ви лъжа) понеже до 2000 оборота си дърпа добре и над тях още повече. За дебитомера незнам. Утре ще сменя горивен филтър може ли да е от него?
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Не е лошо и вакумите да се прегледат.
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
На вакумите да им сменя маркучите ли?
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Не да ги сменяш, просто да се прегледат някъде да не смуче въздух защото признаците са подобни.
-
ceko84
- Мнения: 264
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
- Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Иди при познат майстор погледнете дали е зацепена като хората,провери също така лостчето за геометрията дали се движи,ако не се движи сначи е зацапало,най добре диагностика.
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Турбината дали е зацепена като хората ли? Лошото е че сам от Омуртаг и тука няма някой които да разбира от турбини и да прави диагностики
Близо сам до Търговище и ако някой знае наблизо дали мога да ида на диагностика и колко пари взимат ще е добре. Досега само са закачали на комп да зачистят грешки ако е натрупала (колата) и да зачистят километрите на маслото. Сигурен сам че дори и да им показва грешка не я разбират и само я зачистват 

- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
За проверка на зацапана геометрия (което си мисля, че най-вероятно е причината за проблема ти):
При изгасен мотор извади вакуум-мъркучето отгоре на турбото и на негово място вкарай такова със същия размер. Засмучи с уста... на няколко пъти докато прибереш актуатора до край. Как ще разбереш - ще си сложиш отдолу ръката, малко е тясно, но аз успявам да бръкна. След това отпускаш създадения вакуум и с напипване преценяваш колко е хода на актуатора. Направи го няколко пъти. Трябва да се движи трудно, но без задържания... просто да усещаш действието на пружината. Нормалния ход е около 10 - 12 мм. Ако е по-малко значи е задръстена и трябва да се сваля за чистене и от там ти идва проблема.
Пиши после какъв е резултата и да видим нататък може ли да помогнем с нещо.
Не забравяй да върнеш после първоначално извадения вакуум!
При изгасен мотор извади вакуум-мъркучето отгоре на турбото и на негово място вкарай такова със същия размер. Засмучи с уста... на няколко пъти докато прибереш актуатора до край. Как ще разбереш - ще си сложиш отдолу ръката, малко е тясно, но аз успявам да бръкна. След това отпускаш създадения вакуум и с напипване преценяваш колко е хода на актуатора. Направи го няколко пъти. Трябва да се движи трудно, но без задържания... просто да усещаш действието на пружината. Нормалния ход е около 10 - 12 мм. Ако е по-малко значи е задръстена и трябва да се сваля за чистене и от там ти идва проблема.
Пиши после какъв е резултата и да видим нататък може ли да помогнем с нещо.
Не забравяй да върнеш после първоначално извадения вакуум!
-
ceko84
- Мнения: 264
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
- Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Не турбината а ангренажа,мойта не беше зацепена както трябва и не вървеше.Все си мисля че ти е зацапана геометрията.
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
https://www.google.com/search?q=%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&biw=1280&bih=562&tbm=isch&imgil=XBdakZe76RR5KM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQVUtwcd3UROjMhisp5ObQd5dXtuOr_zpBHHcPc_pu2ogLAEORAGw%253B640%253B446%253BC140lZO57iRDVM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Faudibg.com%25252Fforum%25252Findex.php%25253Fshowtopic%2525253D85983&source=iu&usg=__b1BG5F1bKzlvNHPJzB8lylmrDag%3D&sa=X&ei=_REiU6-tOIv9ygOc34LAAw&ved=0CCcQ9QEwAA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=XGlJoNnS1GUZfM%253A%3Bp9p8wJygozHliM%3Bhttp%253A%252F%252Fi204.photobucket.com%252Falbums%252Fbb18%252Ffenwick458%252Fturbo.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fseat-bg.com%252Fviewtopic.php%253Ft%253D23076%2526sid%253Dceeb610342bbf277b0a5be3ae76ace12%3B773%3B578
Това лостче отдото ли трябва да мърда? И ако махна вакуум маркуч няма ли да изгубя вакуума и как, ако да, как се възстановява после? Малко сам бос по ремонтите но сам навит на експерименти (с умерен риск)
Това лостче отдото ли трябва да мърда? И ако махна вакуум маркуч няма ли да изгубя вакуума и как, ако да, как се възстановява после? Малко сам бос по ремонтите но сам навит на експерименти (с умерен риск)

-
ceko84
- Мнения: 264
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
- Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Да това е лостчето колега,няма да се изгуби вакума,действай смело.
-
super_lubooo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Omurtag
Re: Пасат В5 1,9 тди 110 коня губи мощност
Здравейте Колеги извинете ме за закаснението, но бях на път малко. Преди молко пробвах актуатора със пръсти дали се движи. Движи се но сякаш има на едно място запъване но несъм сигурен дали не е затова че прастите са ми там
По-касно ще се опитам да взема маркуч от система-болнична и една спринцовка за да имитирам вакуум. Пробвах с уста да дърпам през една термошлауфка, но немога да засмуча много, не ми стига въздух, имаше ход на лостчето но е малак 2-3-5 милиметра наи-много. Запъването на лостчето става някаде към 10-тия милиметър и над него има можеби още 2 милиметра.
Какво да правя по-нататак?
Моля някой да ме насочи кам добар диагностик, по възможност наблизо да мога да съм по-ползотворен за решаване на проблема ми. Благодаря.
Какво да правя по-нататак?
Моля някой да ме насочи кам добар диагностик, по възможност наблизо да мога да съм по-ползотворен за решаване на проблема ми. Благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта