При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.

Мнениеот Vargal » Вто 27 мар 2007 13:03


Някой знае ли за какво служи това на снимката.Явно е ключе/рид-контакт/,което включва нещо като се подаде повече газ,но какво?Изображение




Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Сря 28 мар 2007 14:11


Никой ли не знае,нали има специалисти. :drive :yeaha: :ble:


Потребителски аватар
bodura
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bodura » Сря 28 мар 2007 19:01


ооооо сложил си снимката на мойто пасатче ааа,браво.Абе колега да те питам от каде се познаваме.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 28 мар 2007 22:30


Vargal написа:Никой ли не знае,нали има специалисти. :drive :yeaha: :ble:

Ми ти го сноимай от по-отдалече и чакай някой да ти отговори :lol:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 29 мар 2007 8:55


bodura написа:ооооо сложил си снимката на мойто пасатче ааа,браво.Абе колега да те питам от каде се познаваме.

Будурче, още малко и ще се сетиш/Владко ще ти каже/.Ти по добре снимай този чарк от по близо,че колегите не могат да го видят,макар че който знае си знае.Хайде чао. :BBQ


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 29 мар 2007 9:05


Rabbit_TDI написа:
Vargal написа:Никой ли не знае,нали има специалисти. :drive :yeaha: :ble:

Ми ти го сноимай от по-отдалече и чакай някой да ти отговори :lol:

Това е под ламаринката която се вижда,и затова съм го очертал.Това само включва и изключва при подаване на повече газ.Така че който има от тези помпи с механичното задвижване може да знае.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 29 мар 2007 12:07


А бе не знам за какво е ключето , ама гледам е свързан ония маркуч за рециркулацията на отработените газове ,дето се пуска с електрическия клапан.... що не го изритате тази простотия създадена да пълни двигателя със сажди? :?:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 29 мар 2007 15:40


juve написа:А бе не знам за какво е ключето , ама гледам е свързан ония маркуч за рециркулацията на отработените газове ,дето се пуска с електрическия клапан.... що не го изритате тази простотия създадена да пълни двигателя със сажди? :?:

Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета,и от там в инсталацията към купето.На други Пасати съм виждал,че това ключе е разкачено.Утре ще го замерим,и ще видим.Изображение
Изображение


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 29 мар 2007 16:26


Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета

aaa то моето е оффтопик, ама да не забъркам някоя каша: колега, имам в предвид устройството което се намира точно на смукателния колектор ( след турбото) и е свързан в случая с една алуминиева псевдогофрирана тръба.... това е далече от помпата..просто го забелязах като разглеждах снимката...да не те въвлека в някакво заблуждение... :oops: ..те това "вакуумче" се контролира от електрически клапан с 2 "жички" ....не знам какво могат да правят директно тези кабели там ( в купето) при тебе ако случайно говорим за едно и също нещо :lol:
п.с пфу , само оспамих темата.... :oops: нищо не се разбира


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 мар 2007 20:59


Интересно че ТД-та дето съм виждал я нямат тая джаджа дето колегата пита за нея :?


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пет 30 мар 2007 9:29


Rabbit_TDI написа:Интересно че ТД-та дето съм виждал я нямат тая джаджа дето колегата пита за нея :?

Този прекъсвач го имат всички ТД с механично управление на помпата,с двигатели AAZ.Интересно беше да се разбере,но уви.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пет 30 мар 2007 9:59


juve написа:
Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета

aaa то моето е оффтопик, ама да не забъркам някоя каша: колега, имам в предвид устройството което се намира точно на смукателния колектор ( след турбото) и е свързан в случая с една алуминиева псевдогофрирана тръба.... това е далече от помпата..просто го забелязах като разглеждах снимката...да не те въвлека в някакво заблуждение... :oops: ..те това "вакуумче" се контролира от електрически клапан с 2 "жички" ....не знам какво могат да правят директно тези кабели там ( в купето) при тебе ако случайно говорим за едно и също нещо :lol:
п.с пфу , само оспамих темата.... :oops: нищо не се разбира

Това за което ми пишеш е за разтоварване на самото турбо,и част от газовете се изпускат в иэпускателният тгъбопровод,има вакуумни тръбички и ел.магнитен клапан,които се намира близо/встрани/ до горивният филтър,но това е друга тема. :048:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 30 мар 2007 13:29


Това за което ми пишеш е за разтоварване на самото турбо,

Не знам дали е за разтоварване на самото турбо твоето , ама на моята кола когато я купих бях силно обезпокоен от свалената тръбичка ( и запушена от някои италианец с перфектен по размер пирон :) ) и затова си направих труда да разгледам този момент с системата за "подобряване на екологията" и свойството й да връща част от газовете за изгаряне на 2 ри пас..... .... ако говорим за различни неща - много сорри , иначе - цъ, не си прав :wink: :lol: принципно аз говоря за http://autorepair.about.com/od/generalinfo/l/bldef165.htm т.е EGR :lol:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Съб 31 мар 2007 12:04


Може да говорим за две различни неща,но на един принцип.Това според мен е пак разтоварващ/рециркулационен/ клапан.Вакуумната тръбичка,включва ел.магнитнитният клапан горе и свързва двата тръвопровода-отново за разтоварване.Това е според мен.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 01 апр 2007 9:28


Може да говорим за две различни неща,но на един принцип.Това според мен е пак разтоварващ/рециркулационен/ клапан.Вакуумната тръбичка,включва ел.магнитнитният клапан горе и свързва двата тръвопровода-отново за разтоварване.Това е според мен.

Вътрешната ми енергия "КИ" ми подсказва, че модераторите ще се изявят тук и все пак не мога да се въздържа : Колега, може и да разтоварва клапана, но идеята е за какво наистина е поставен.... то и в кръчмата могат да ти разбият главата с бутилка гроздова , но това не значи, че бутилката е създадена за тази работа :D
както и да е... :drunk :lupe :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта