При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.
При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.
Някой знае ли за какво служи това на снимката.Явно е ключе/рид-контакт/,което включва нещо като се подаде повече газ,но какво?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Vargal написа:Никой ли не знае,нали има специалисти.![]()
![]()
Ми ти го сноимай от по-отдалече и чакай някой да ти отговори
Това е под ламаринката която се вижда,и затова съм го очертал.Това само включва и изключва при подаване на повече газ.Така че който има от тези помпи с механичното задвижване може да знае.
juve написа:А бе не знам за какво е ключето , ама гледам е свързан ония маркуч за рециркулацията на отработените газове ,дето се пуска с електрическия клапан.... що не го изритате тази простотия създадена да пълни двигателя със сажди?
Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета,и от там в инсталацията към купето.На други Пасати съм виждал,че това ключе е разкачено.Утре ще го замерим,и ще видим.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета
aaa то моето е оффтопик, ама да не забъркам някоя каша: колега, имам в предвид устройството което се намира точно на смукателния колектор ( след турбото) и е свързан в случая с една алуминиева псевдогофрирана тръба.... това е далече от помпата..просто го забелязах като разглеждах снимката...да не те въвлека в някакво заблуждение...


п.с пфу , само оспамих темата....

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
juve написа:Не,не е свързан с тръба или клапан с рециркулация,а влиза във бялата букса с кафяви кабелчета
aaa то моето е оффтопик, ама да не забъркам някоя каша: колега, имам в предвид устройството което се намира точно на смукателния колектор ( след турбото) и е свързан в случая с една алуминиева псевдогофрирана тръба.... това е далече от помпата..просто го забелязах като разглеждах снимката...да не те въвлека в някакво заблуждение.....те това "вакуумче" се контролира от електрически клапан с 2 "жички" ....не знам какво могат да правят директно тези кабели там ( в купето) при тебе ако случайно говорим за едно и също нещо
![]()
п.с пфу , само оспамих темата....нищо не се разбира
Това за което ми пишеш е за разтоварване на самото турбо,и част от газовете се изпускат в иэпускателният тгъбопровод,има вакуумни тръбички и ел.магнитен клапан,които се намира близо/встрани/ до горивният филтър,но това е друга тема.

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Това за което ми пишеш е за разтоварване на самото турбо,
Не знам дали е за разтоварване на самото турбо твоето , ама на моята кола когато я купих бях силно обезпокоен от свалената тръбичка ( и запушена от някои италианец с перфектен по размер пирон




- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Може да говорим за две различни неща,но на един принцип.Това според мен е пак разтоварващ/рециркулационен/ клапан.Вакуумната тръбичка,включва ел.магнитнитният клапан горе и свързва двата тръвопровода-отново за разтоварване.Това е според мен.
Вътрешната ми енергия "КИ" ми подсказва, че модераторите ще се изявят тук и все пак не мога да се въздържа : Колега, може и да разтоварва клапана, но идеята е за какво наистина е поставен.... то и в кръчмата могат да ти разбият главата с бутилка гроздова , но това не значи, че бутилката е създадена за тази работа

както и да е...



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта