
Какво стана?
ventotdi написа:стига ли ток до клапана на помпата и дали самия клапан работи ?
milmar написа:Обезвъздуши си помпата и пак пробвай, мисли спокойно и трезво.
Ако трябва, напълни принудително ГНП с пласмасова туба (бутилка от масло), свъзана директно на входния маркуч.
ifidik написа:а дали има гориво в резервоара.напълни помпата и обезвъздуши .пръста ти до колко вакум мери?
ifidik написа:а дали има гориво в резервоара.напълни помпата и обезвъздуши .пръста ти до колко вакум мери?
milmar написа:Абе колега, май не разбираш от съвет.
Махни си пръста от там и обезвъздуши помпата. Няма пластинчата помпа, която да работи "на сухо" дори и токущо излязла от завода.
Всъщност ти си знаеш по-добре!
ifidik написа:а дали има гориво в резервоара.напълни помпата и обезвъздуши .пръста ти до колко вакум мери?
До 5 атмосфери най-много...
lenovec написа:....Помислете малко преди да напишете някакъв малоумен пост!!!!!!!
samo_pechka написа:Пластинчата помпа за ниското налягане е сдала багаджерата , ма как така е станало отведнъж...не мога да си го представя . Ти сигурен ли ,че ГНП-ето се "върти" , я поогледай около ангренажния ремък как е ?
samo_pechka написа:На място не става ! Налага се разглабяне на самата помпа . Най-добре помпата се сваля и се носи на стенд ! Там вече ти казват какво се е "случило" с нея. И след това вече се решава как ще се действа оттук нататък - тази ли ще се прави или друга от морга .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 84 госта