Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
just_number_one
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 01 май 2014 21:49
Автомобил:
Двигател:

Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател

Мнениеот just_number_one » Чет 01 май 2014 21:59


Значи смених мотора на Vw Golf 3 от 1.9 ТД , Сложих 1.9 ТДИ . Обаче като стигнах до саединителя , моя е със Жило , а на ТДИ-то е със помпа , та вапроса ми е има ли начин да го направя със Помпата да си остане , без да преправям нищо . защото на самото купе на колата нямам дупка каде да се сложи помпата , а имам само дупката кадето да мине жилото за саединителя , иначе сичко точно стана със инсталацията и сичко пасна както трябва само до тук опрях , другият вариант е да си сложа мойта Кутия на 1.9 ТД и да съм със Жило на саединителя , но е много къса кутията и не ме устроива , искам да си остане със кутията от ТДИ :gruebel




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 09 май 2014 21:17


А няма ли варянт да сложиш горната помпа и да махнеш жилото?

Давам го като идея ,не знам дали е възможно :redface


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател

Мнениеот Водния дух1 » Съб 10 май 2014 21:10


Колега аз знам,че кутията на TD и TDI се различават само по пред.число на дифа,иначе пред.числа на предавките са едни и същи.Пред.число на дифа на TDI е по-малко,мисля беше 3.38 някъде,а на TD 3.67-от там идва по-дългата кутия на TDI,тъй че може да помислиш за размяната на диференциалите.А иначе много ме интересува на какви пари ти стъпа всичко по трансплантацията на ДВГ,щото съм чувал,че е голям филм-педали,компютри,дебитомери и т.н И на мен ми предстои това защото AAZ-ката взе да папа много масълце вече и се чудя дали да го отварям или да взема 1Z от някоя морга.От друга страна никак не ми харесва електрониката.Майсторчето(на когото вярвам) ми каза,че като отвори мотора тогава ще ми каже със сигурност какво ще сменяме.А пък имам добра компресия,зимата паля на 1/4 оборот,ама 1.5 л. масло за 2000км. множко ми се струва вече.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта