
Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 01 май 2014 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател
Значи смених мотора на Vw Golf 3 от 1.9 ТД , Сложих 1.9 ТДИ . Обаче като стигнах до саединителя , моя е със Жило , а на ТДИ-то е със помпа , та вапроса ми е има ли начин да го направя със Помпата да си остане , без да преправям нищо . защото на самото купе на колата нямам дупка каде да се сложи помпата , а имам само дупката кадето да мине жилото за саединителя , иначе сичко точно стана със инсталацията и сичко пасна както трябва само до тук опрях , другият вариант е да си сложа мойта Кутия на 1.9 ТД и да съм със Жило на саединителя , но е много къса кутията и не ме устроива , искам да си остане със кутията от ТДИ 

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател
А няма ли варянт да сложиш горната помпа и да махнеш жилото?
Давам го като идея ,не знам дали е възможно
Давам го като идея ,не знам дали е възможно

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Г3 1,9 ТД -> ТДИ проблем при смяна на двигател
Колега аз знам,че кутията на TD и TDI се различават само по пред.число на дифа,иначе пред.числа на предавките са едни и същи.Пред.число на дифа на TDI е по-малко,мисля беше 3.38 някъде,а на TD 3.67-от там идва по-дългата кутия на TDI,тъй че може да помислиш за размяната на диференциалите.А иначе много ме интересува на какви пари ти стъпа всичко по трансплантацията на ДВГ,щото съм чувал,че е голям филм-педали,компютри,дебитомери и т.н И на мен ми предстои това защото AAZ-ката взе да папа много масълце вече и се чудя дали да го отварям или да взема 1Z от някоя морга.От друга страна никак не ми харесва електрониката.Майсторчето(на когото вярвам) ми каза,че като отвори мотора тогава ще ми каже със сигурност какво ще сменяме.А пък имам добра компресия,зимата паля на 1/4 оборот,ама 1.5 л. масло за 2000км. множко ми се струва вече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 49 госта