- LOG-01-011-xxx-xxxaaa.xls
- (30 KиБ) Свален 255 пъти



АФН пренадува+лог
АФН пренадува+лог
здравейте колеги и успешна седмица колата ми пасат афн 98г. пренадува вчера и направих лог на който ясно се вижда как на 3500 оборота влиза в авариен режим и записва грешка за пренадуване сменил съм всички вакууми,геометрията се движи та мисълта ми е дали проблема е в н75 или да барна лоста на геометрията,прави ми впечатление че от известно време го няма това ясно разтоварване на турбота при пускане на педала но проблема за пренадуването си го има от преди.Дано направим една хубава тема с ясни отговори полезна за всички
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АФН Ппренадува+лог
Не съм обеден че е Н75,а мисля че проблема ти е в турбината.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АФН пренадува+лог
Да,определено.Но само предполагам.Трябва първо да се погледне и установи че турбината е тотално зацапана след което да се свали и почисти.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: АФН пренадува+лог
С предишната ми турбина имах разход на масло около 200гр/1000км. След почистване се зацапа за около 3000км.
Със сегашната разхода ми е по-малко от 100гр/1000км., т.е. маслото е излизало през турбото... вероятно в топлата част и е зацапвало бързо геометрията. Понеже казваш, че скоро е чистено си мисля, че диагнозата е подобна.
Моето турбо се събори два дена преди да го сваля за ново почистване... евентуално рециклиране...
Със сегашната разхода ми е по-малко от 100гр/1000км., т.е. маслото е излизало през турбото... вероятно в топлата част и е зацапвало бързо геометрията. Понеже казваш, че скоро е чистено си мисля, че диагнозата е подобна.
Моето турбо се събори два дена преди да го сваля за ново почистване... евентуално рециклиране...

Re: АФН пренадува+лог
Тя колата си има харч на масло сигорно каде през сигменти каде през турбо но съм дале от мисълта на "перфектните"дизели които не горят масло та как да разбера дали е зацапана турбината
Re: АФН пренадува+лог
Дайте мнение на лога н75 нямали високи стойности следователно да барна лоста на актуатора
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АФН пренадува+лог
Щом си се наумил да сменяш Н75,никой неможе да те спре.Само да те информирам че твоя Н75 е около 186лв без отстъпка,а проблема не е в него.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: АФН пренадува+лог
То за момент ( за кратко ) може да се ползва клапана на ЕГР-а , за установяване дали проблема е от Н75 .
Re: АФН пренадува+лог
Можеби аз несе изказвам правилно неискам да сменям н75 аз смятам че проблема е можеби В ЛОСТА НА ГЕОМЕТРИЯТА(иска регулиране)
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: АФН пренадува+лог
Ако лоста не е пипан досега,значи геометрията е задръстена.
Re: АФН пренадува+лог
Нали при пълна газ н75 трябва да работи на 70-80 а на лога отива на 90 от там съдя че в лоста е проблема
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АФН пренадува+лог
Турбината ти е за сваляне и чистене.
Ти сам си го каза още преди няколко поста.
Поздрави
Ти сам си го каза още преди няколко поста.
Поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта