Приятел си купи тази кола.
1.9 ТДИ 90 к.с. отидох да я огледам с ВАГ КОМ,тайминга на помпата беше почти на зелената линия (предварение) впръскването на 2.6-2.8мг но колата не вървеше адекватно,надуваше само 0.5-0.6 и работеше криминално тихо, както и да е абстрахираме се от това.Заех се да сменям ангренажа,правил съм го много пъти на какви ли не ТДИ-та с помпа или помпа-дюзи и знам какво да правя и как да я центровам правилно.
Купихме пълен "Repair kit" на "Оптибелт" и когато я разглобих установих че една от малките паразитни ролки,тази под обтяжната ролка липсва,и няма въобще отвор в блока за болт,има място но няма отвор с резба където да се навие.Другото което е ГНП-то беше поне 3-4 зъба след там където трябваше да се закопчее с щифта,поради умората защото я правих до преди час реших да я зацепя както си трябва,и разбира се колата не запали.Направих едно импровизирано връщане на ГНП-то там където беше преди да я разглобя и колата запали на много голям аванс (на слух),върнах я малко на закъснение и заработи по-тихо,утре ще правя финна центровка с ВАГ-а но това с помпата и липсващата ролка много ме озадачи,срещали ли сте го и какво обяснение можете да ми дадете от опита който имате.
Ауди A3 AGR загадъчен ангренаж
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR
Качи някоя снимка на агренажа да се види за какво точно става въпрос.А капака на разпределителния вал вади ли го да гледаш там как е или си направи белег?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR
Ако е направил белег на разпределителния вал това не го топли т.е. пак не е сигурен че вала си е наместо.Както каза трябва да се отвари капака и да се види с точност.
Относно ГНП-то има вариант на оста на помпата да няма шпонка и колелото да не стой на белег ако е махано някога,но помпата да си е на местото /на белег/ и по този начин колата да си работи.
Относно ГНП-то има вариант на оста на помпата да няма шпонка и колелото да не стой на белег ако е махано някога,но помпата да си е на местото /на белег/ и по този начин колата да си работи.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR
Момчета разбира се че свалях капака на клапаните казвам ви че съм сменял ангренажа а не че съм се учил да сменям.
Просто когато коляновия вал идва на 0 разпределителния вал го закопчавам с планката и помпата си подминава отвора за щифта с 3-4 зъба а в същото време колата си работи горе долу на правилен аванс.И това с ролката която липсва ме озадачи много.Мисля си дали мотора не е сменян някога с някакъв друг.
Просто когато коляновия вал идва на 0 разпределителния вал го закопчавам с планката и помпата си подминава отвора за щифта с 3-4 зъба а в същото време колата си работи горе долу на правилен аванс.И това с ролката която липсва ме озадачи много.Мисля си дали мотора не е сменян някога с някакъв друг.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR
ако е 97г е нормално да няма една ролка.това е първиат деигател сложен в голф4 , а3.при теб и капака на клапаните е друг модел.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR
ifidik написа:ако е 97г е нормално да няма една ролка.това е първиат деигател сложен в голф4 , а3.при теб и капака на клапаните е друг модел.
97ма година е капака на клапаните е с несменяемата гарнитура,ролката я няма наистина но не мога да си обясня за себе си това разминаване на ГНП-то.Както и да е днес вече я гледах с ВАГ КОМ улучил съм я на точния аванс, колата върви както трябва да върви 90 к.с. ТДИ и човека грее от щастие.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 51 госта