Ауди A3 AGR загадъчен ангренаж

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Ауди A3 AGR загадъчен ангренаж

Мнениеот hip-hopotam » Нед 08 юни 2014 1:20


Приятел си купи тази кола.
1.9 ТДИ 90 к.с. отидох да я огледам с ВАГ КОМ,тайминга на помпата беше почти на зелената линия (предварение) впръскването на 2.6-2.8мг но колата не вървеше адекватно,надуваше само 0.5-0.6 и работеше криминално тихо, както и да е абстрахираме се от това.Заех се да сменям ангренажа,правил съм го много пъти на какви ли не ТДИ-та с помпа или помпа-дюзи и знам какво да правя и как да я центровам правилно.
Купихме пълен "Repair kit" на "Оптибелт" и когато я разглобих установих че една от малките паразитни ролки,тази под обтяжната ролка липсва,и няма въобще отвор в блока за болт,има място но няма отвор с резба където да се навие.Другото което е ГНП-то беше поне 3-4 зъба след там където трябваше да се закопчее с щифта,поради умората защото я правих до преди час реших да я зацепя както си трябва,и разбира се колата не запали.Направих едно импровизирано връщане на ГНП-то там където беше преди да я разглобя и колата запали на много голям аванс (на слух),върнах я малко на закъснение и заработи по-тихо,утре ще правя финна центровка с ВАГ-а но това с помпата и липсващата ролка много ме озадачи,срещали ли сте го и какво обяснение можете да ми дадете от опита който имате.




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот lubo007 » Нед 08 юни 2014 5:12


:eek


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот phantom_ » Нед 08 юни 2014 8:29


Качи някоя снимка на агренажа да се види за какво точно става въпрос.А капака на разпределителния вал вади ли го да гледаш там как е или си направи белег?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот okti_1 » Нед 08 юни 2014 8:52


Ако е направил белег на разпределителния вал това не го топли т.е. пак не е сигурен че вала си е наместо.Както каза трябва да се отвари капака и да се види с точност.
Относно ГНП-то има вариант на оста на помпата да няма шпонка и колелото да не стой на белег ако е махано някога,но помпата да си е на местото /на белег/ и по този начин колата да си работи.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот hip-hopotam » Нед 08 юни 2014 9:17


Момчета разбира се че свалях капака на клапаните казвам ви че съм сменял ангренажа а не че съм се учил да сменям.
Просто когато коляновия вал идва на 0 разпределителния вал го закопчавам с планката и помпата си подминава отвора за щифта с 3-4 зъба а в същото време колата си работи горе долу на правилен аванс.И това с ролката която липсва ме озадачи много.Мисля си дали мотора не е сменян някога с някакъв друг.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот ifidik » Нед 08 юни 2014 19:43


ако е 97г е нормално да няма една ролка.това е първиат деигател сложен в голф4 , а3.при теб и капака на клапаните е друг модел.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Загадъчен ангренаж на Ауди A3 AGR

Мнениеот hip-hopotam » Нед 08 юни 2014 23:21


ifidik написа:ако е 97г е нормално да няма една ролка.това е първиат деигател сложен в голф4 , а3.при теб и капака на клапаните е друг модел.

97ма година е капака на клапаните е с несменяемата гарнитура,ролката я няма наистина но не мога да си обясня за себе си това разминаване на ГНП-то.Както и да е днес вече я гледах с ВАГ КОМ улучил съм я на точния аванс, колата върви както трябва да върви 90 к.с. ТДИ и човека грее от щастие.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта