Freakylol написа:Ами знам ли къде да търся проблема. Геометрията е изчистена, сменяхме н75 клапана - не е от него. Сменяхме дебитомера - не е от него. Имахме съмнения, че софтуера се ебава и сложихме чип за проба и почна да прави пик от 1.9 бара

Решихме, че може преди да се вземе колата някой да е пипал актуатора и за това да надува толкова, възможно ли е? И общо взето се изчерпахме от идеи къде може да е проблема

Възможно е и в случая трябваше да започнете от него, тъй като става най-лесно и не струва пари.
-Геометрията блокира от неправилно управление, спукан вакум, прогнил актуатор, в редки случай от износване на самата геометрия-лопатки
-Проблемен Н75 в повечето случай набива грешка, ако му е спукана мембраната с един манометър лесно може да го хванете
-От дебитомер няма как колата ти да пренадуе при никакви условия и вероятности
-Оригинален стоков софтуер няма как да се скапе, по вероятно, виж пипан софтуер може да ти създаде грижи и то големи, в случая с чипа само още повече сте влошили положението с пренадува.
-От премахването на катализатора също няма как колата ти да вземе да пренадува, освен ако не са и пъхнали картоф в ауспуха при затварянето, след премахването му
След направените гимнастики, без ефект. Аз бих се насочил към регулиране или смяна на актуатора

.