Здравейте.
Трябва ми инфо дали тандем помпа Бош може да влезе в Голф ASZ с подгревни свещи на антифриза?
В момента е с Лук, която тече, а съм намерил Бош. Дават я по "дебела" и не съм сигурен дали може да влезе зад свещите?
Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош
Освен да се направи подложка от текстолит ( за фланеца)
знам ,че е ТНТМ ама...

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош
То има решение на течащите тандем помпи и е по-добре да си ремонтираш твоята отколкото да купуваш друга пак втора ръка,която не се знае кога ще протече и тя.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош
Да видях че има решение, но ще го приложа на бош помпата. Изглежда ми по-добре направена и няма проблема с вакуумния щуцер. Утре като я взема ще меря и ще пиша.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош
Помпите се разминават като дебелина с няколко милиметра в полза на Бош помпата.
Т. е. става без преправяне и ТНТМ
За да влезе помпата се развива алуминиевата тръба, след гофрето към турбото, от всмукатлния колектор и една планка която държи вакуумния маркуч към сферата - помпата влиза отгоре.
Най долния болт се развива само с обикновен Г-образен шестограм, друго не влиза (5мм).
Оригиналното уплътнение м/у помпата и главата е на цена 18,80лв. с малка отстъпка.
Ето снимка как стои Бош помпата спрямо подгревните свещи:

Т. е. става без преправяне и ТНТМ

За да влезе помпата се развива алуминиевата тръба, след гофрето към турбото, от всмукатлния колектор и една планка която държи вакуумния маркуч към сферата - помпата влиза отгоре.
Най долния болт се развива само с обикновен Г-образен шестограм, друго не влиза (5мм).
Оригиналното уплътнение м/у помпата и главата е на цена 18,80лв. с малка отстъпка.
Ето снимка как стои Бош помпата спрямо подгревните свещи:

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 54 госта