Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Мнениеот aradovanov » Вто 09 сеп 2014 10:53


Здравейте.
Трябва ми инфо дали тандем помпа Бош може да влезе в Голф ASZ с подгревни свещи на антифриза?
В момента е с Лук, която тече, а съм намерил Бош. Дават я по "дебела" и не съм сигурен дали може да влезе зад свещите?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Мнениеот samo_pechka » Вто 09 сеп 2014 13:17


Освен да се направи подложка от текстолит ( за фланеца) :rolleyes знам ,че е ТНТМ ама...


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Мнениеот red.devilll » Вто 09 сеп 2014 16:05


То има решение на течащите тандем помпи и е по-добре да си ремонтираш твоята отколкото да купуваш друга пак втора ръка,която не се знае кога ще протече и тя.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Мнениеот aradovanov » Вто 09 сеп 2014 17:39


Да видях че има решение, но ще го приложа на бош помпата. Изглежда ми по-добре направена и няма проблема с вакуумния щуцер. Утре като я взема ще меря и ще пиша.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1j5 2003г. ASZ 4mo - тандем помпа Бош

Мнениеот aradovanov » Сря 10 сеп 2014 18:39


Помпите се разминават като дебелина с няколко милиметра в полза на Бош помпата.
Т. е. става без преправяне и ТНТМ :mhihi

За да влезе помпата се развива алуминиевата тръба, след гофрето към турбото, от всмукатлния колектор и една планка която държи вакуумния маркуч към сферата - помпата влиза отгоре.
Най долния болт се развива само с обикновен Г-образен шестограм, друго не влиза (5мм).
Оригиналното уплътнение м/у помпата и главата е на цена 18,80лв. с малка отстъпка.

Ето снимка как стои Бош помпата спрямо подгревните свещи:
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта