Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pacoarabiata
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 10 сеп 2008 9:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Мнениеот pacoarabiata » Нед 19 окт 2014 15:58


Въпросът ми е може ли да се зацепи постоянно турбото?
Идеята е да имам турбо и в ниските обороти (под 1800 оборота)
Има ли рискове за самото турбо и мотора ако стане? Колата е Пасат Б5 1.9 110кс
Благодаря!




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот tdi fen » Нед 19 окт 2014 15:58


не може


н.неделчев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
Автомобил: vw bora
Двигател: ahf
Местоположение: Силистра

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот н.неделчев » Нед 19 окт 2014 17:56


Може,ако си сложиш чип,ще тръгва от доста по ниски обороти!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот red.devilll » Нед 19 окт 2014 21:42


и от колко ще тръгва като сложи чип???


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот 110afn » Нед 19 окт 2014 21:45


Още докато върти стартера


н.неделчев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
Автомобил: vw bora
Двигател: ahf
Местоположение: Силистра

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот н.неделчев » Пон 20 окт 2014 8:47


red.devilll написа:и от колко ще тръгва като сложи чип???

Ами ела да те повозя да видиш.Като няма какво да пишеш по добре не цапай темата.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот tdi fen » Пон 20 окт 2014 9:58


доколкото знам с чип реално тръгва още по-късно ето това е което се търси : електрическо би турбо http://fakti.bg/avto/96718-dizel-i-elektrichesko-turbo-za-audi-rs5 за съжаление в нашите 15 годишни коли няма такива технологии


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот lz2aii » Пон 20 окт 2014 11:43


Неделчев, вместо да се гнявиш, просто обясни как се случва това чисто от техническа страна. До колкото ми е известно, турбокомпресора в нашите коли е абсолютно механичен елемент, който работи под въздействие на изгорели газове и не се влияе от нищо друго. Или иначе казано, колкото повече изгорели газове имаш за 1-ца време, толкова повече и обороти имаш в турбината. Как с поставяне на чип ще се промени тази закономерност - на мен лично не ми е ясно. Или по друг начин зададен въпросът - кое е това нещо, което ще накара турбината да се развърти на примерно 100 к. оборота при 1200 оборота на двигателя?


DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот DidoTDI » Пон 20 окт 2014 12:12


Например повечето изгоряла нафта (подадена от чипа).


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот znainainai » Пон 20 окт 2014 12:37


Нали се сещате че това турбо е със променлива геометрия ? Променя се картата на горивото и на Н75 и колата оживява от по ниски обороти.


н.неделчев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
Автомобил: vw bora
Двигател: ahf
Местоположение: Силистра

Re: Постоянно турбо Пасат АФН

Мнениеот н.неделчев » Пон 20 окт 2014 14:15


lz2aii написа:Неделчев, вместо да се гнявиш, просто обясни как се случва това чисто от техническа страна. До колкото ми е известно, турбокомпресора в нашите коли е абсолютно механичен елемент, който работи под въздействие на изгорели газове и не се влияе от нищо друго. Или иначе казано, колкото повече изгорели газове имаш за 1-ца време, толкова повече и обороти имаш в турбината. Как с поставяне на чип ще се промени тази закономерност - на мен лично не ми е ясно. Или по друг начин зададен въпросът - кое е това нещо, което ще накара турбината да се развърти на примерно 100 к. оборота при 1200 оборота на двигателя?

Аз,само споделям как се държи моят пасат със същия афн мотор с чип,който държа да отбележа,че е слаган в Германия.Та колата си дърпа от ниските,като подадеш глас и веднага се изстрелва без да се замисля.Не знам как е при стоков, защото не съм карал.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Мнениеот lz2aii » Пон 20 окт 2014 14:38


Ясно. В никой случай не се заяждам, просто наистина не мога да си обясня. При обороти на ПХ, лоста на актуатора е изведен в най-горното си положение и така ъгъла на атака на перката в турбината е най-голям. Предполагам, че няма още мегдан нагоре. Дори и да се променят таблиците в ECU, той лоста не може да се мръдне още нагоре за да атакува лопатките по-агресивно и при по-ниски обороти. Затова някак си не мога да си го обясня и да намеря връзката чип-турбина в ниските обороти. Виж това, че блъска повече гориво обяснява мощността в ниските обороти, но предполагам, че това не е свързано с развъртането на турбината.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Мнениеот ventotdi » Пон 20 окт 2014 16:55


От картата на Н75 задавам по - дълго време да седи затворена геометрията и тръгва по - рано обаче нека да не си правим излюзии ,че ще имате пълен бууст на 1500 оборота ! Най -доброто ,което съм постигал с налогичен мотор на АФН (АХФ) е 1,24 налягане на 1850 оборота с не особено пропушване .... по-добро незнам как да се справя със сток карантия .

Последна промяна от gr_kanev на Вто 21 окт 2014 7:28, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Мнениеот xxx_man » Пон 20 окт 2014 23:09


Малко извън темата,но как точно манипулираш картата на N75?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо

Мнениеот ventotdi » Вто 21 окт 2014 17:10


променям я .... като създавам нов софтуер е задължително да се промени картата на Н75 .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта