Въпросът ми е може ли да се зацепи постоянно турбото?
Идеята е да имам турбо и в ниските обороти (под 1800 оборота)
Има ли рискове за самото турбо и мотора ако стане? Колата е Пасат Б5 1.9 110кс
Благодаря!



Пасат АФН Б5 постоянно турбо
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 10 сеп 2008 9:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
не може
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
- Автомобил: vw bora
- Двигател: ahf
- Местоположение: Силистра
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
Може,ако си сложиш чип,ще тръгва от доста по ниски обороти!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
и от колко ще тръгва като сложи чип???
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
Още докато върти стартера
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
- Автомобил: vw bora
- Двигател: ahf
- Местоположение: Силистра
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
red.devilll написа:и от колко ще тръгва като сложи чип???
Ами ела да те повозя да видиш.Като няма какво да пишеш по добре не цапай темата.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
доколкото знам с чип реално тръгва още по-късно ето това е което се търси : електрическо би турбо http://fakti.bg/avto/96718-dizel-i-elektrichesko-turbo-za-audi-rs5 за съжаление в нашите 15 годишни коли няма такива технологии
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
Неделчев, вместо да се гнявиш, просто обясни как се случва това чисто от техническа страна. До колкото ми е известно, турбокомпресора в нашите коли е абсолютно механичен елемент, който работи под въздействие на изгорели газове и не се влияе от нищо друго. Или иначе казано, колкото повече изгорели газове имаш за 1-ца време, толкова повече и обороти имаш в турбината. Как с поставяне на чип ще се промени тази закономерност - на мен лично не ми е ясно. Или по друг начин зададен въпросът - кое е това нещо, което ще накара турбината да се развърти на примерно 100 к. оборота при 1200 оборота на двигателя?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
Нали се сещате че това турбо е със променлива геометрия ? Променя се картата на горивото и на Н75 и колата оживява от по ниски обороти.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 13:40
- Автомобил: vw bora
- Двигател: ahf
- Местоположение: Силистра
Re: Постоянно турбо Пасат АФН
lz2aii написа:Неделчев, вместо да се гнявиш, просто обясни как се случва това чисто от техническа страна. До колкото ми е известно, турбокомпресора в нашите коли е абсолютно механичен елемент, който работи под въздействие на изгорели газове и не се влияе от нищо друго. Или иначе казано, колкото повече изгорели газове имаш за 1-ца време, толкова повече и обороти имаш в турбината. Как с поставяне на чип ще се промени тази закономерност - на мен лично не ми е ясно. Или по друг начин зададен въпросът - кое е това нещо, което ще накара турбината да се развърти на примерно 100 к. оборота при 1200 оборота на двигателя?
Аз,само споделям как се държи моят пасат със същия афн мотор с чип,който държа да отбележа,че е слаган в Германия.Та колата си дърпа от ниските,като подадеш глас и веднага се изстрелва без да се замисля.Не знам как е при стоков, защото не съм карал.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо
Ясно. В никой случай не се заяждам, просто наистина не мога да си обясня. При обороти на ПХ, лоста на актуатора е изведен в най-горното си положение и така ъгъла на атака на перката в турбината е най-голям. Предполагам, че няма още мегдан нагоре. Дори и да се променят таблиците в ECU, той лоста не може да се мръдне още нагоре за да атакува лопатките по-агресивно и при по-ниски обороти. Затова някак си не мога да си го обясня и да намеря връзката чип-турбина в ниските обороти. Виж това, че блъска повече гориво обяснява мощността в ниските обороти, но предполагам, че това не е свързано с развъртането на турбината.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо
От картата на Н75 задавам по - дълго време да седи затворена геометрията и тръгва по - рано обаче нека да не си правим излюзии ,че ще имате пълен бууст на 1500 оборота ! Най -доброто ,което съм постигал с налогичен мотор на АФН (АХФ) е 1,24 налягане на 1850 оборота с не особено пропушване .... по-добро незнам как да се справя със сток карантия .
Последна промяна от gr_kanev на Вто 21 окт 2014 7:28, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо
Малко извън темата,но как точно манипулираш картата на N75?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат АФН Б5 постоянно турбо
променям я .... като създавам нов софтуер е задължително да се промени картата на Н75 .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта