Здравейте момчета... от известно време имам следния проблем ,но вече не знам на къде да се обърна за това търся вашето мнение.
Колата е закупена преди около 6 месеца и обслужена изцяло... но в последствие се оказа ,че тече масло от капака на клапаните... в последствие 2 пъти се лепи със специален силикон (в оторизиран сервиз) ,но забелязвам че сега уж няма течове или поне аз не ги виждам... а нивото на маслото спада бързо... за около 500 600 изминати километра е спаднало по щеката с около 2-3мм
Колата има поне 3 изгорели свещи и при по-студено време при паленето изпушва за кратко бял пушек и минават няколко секунди докато регулира оборотите... при вървенето всичко е наред...нямам представа дали от там може да идва този проблем с маслото...колата си има достатъчно тяга... без придърпвания,но наистина не знам от къде идва този проблем с маслото...
Колата се кара с 10W40
Според мен не може да го гори... особено пък толкова бързо... нито пуши при движение или форсиране... върви си идеално,но нивото на щеката наистина ме притеснява...
При свързване с компютър не показва никакви грешки.
Ако някой може да предложи идея,нека заповяда.



Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
Капака на клапаните има гарнитура, която се сменя и не би трябвало да се налага използването на какъвто и да било силикон. Но щом казваш, че от там вече не тече, значи трябва да се увериш дали не изпуска от някъде другаде. Провери си около картера и пробката, също така и турбо пътищата около турбото, както и самото турбо за луфтове, защото ако е тръгнало да си заминава ще вкарва масло в цилиндрите. Другите възможности са гумички на клапаните, но ми се струва малко вероятно, защото със сигурност ще го видиш през ауспуха.
Важно е и самото масло каква марка е, защото има някои ментаци които просто си горят. Имах един такъв случаи с един много грозен кастрол, който се изпаряваше като вода и ме стряскаше, че му има нещо на мотора.
Важно е и самото масло каква марка е, защото има някои ментаци които просто си горят. Имах един такъв случаи с един много грозен кастрол, който се изпаряваше като вода и ме стряскаше, че му има нещо на мотора.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
За ALH не се предлага гарнитура на капака.Или целия капак се сменя,или със силикон се уплътнява.По принцип е хубаво да му наливаш 5W40 на този мотор.Каква марка е маслото?Аз бих проверил,клапана за картерна вентилация.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
Провери да не го праща леко в интерколера.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 21 мар 2017 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
При лепенето на капака също така са сменени две уплътнения на турбото... маслото е Castrol 10W40
Следващото което си мисля е просто да сваля кората на двигателя и да проверя защото си спомних,че при смяната пробката беше с кофти резба и отново и беше слаган някакъв силикон... а с кората не мога да видя какво се случва отдолу...
Следващото което си мисля е просто да сваля кората на двигателя и да проверя защото си спомних,че при смяната пробката беше с кофти резба и отново и беше слаган някакъв силикон... а с кората не мога да видя какво се случва отдолу...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта