Здравейте момчета... от известно време имам следния проблем ,но вече не знам на къде да се обърна за това търся вашето мнение.
Колата е закупена преди около 6 месеца и обслужена изцяло... но в последствие се оказа ,че тече масло от капака на клапаните... в последствие 2 пъти се лепи със специален силикон (в оторизиран сервиз) ,но забелязвам че сега уж няма течове или поне аз не ги виждам... а нивото на маслото спада бързо... за около 500 600 изминати километра е спаднало по щеката с около 2-3мм 
Колата има поне 3 изгорели свещи и при по-студено време при паленето изпушва за кратко бял пушек и минават няколко секунди докато регулира оборотите... при вървенето всичко е наред...нямам представа дали от там може да идва този проблем с маслото...колата си има достатъчно тяга... без придърпвания,но наистина не знам от къде идва този проблем с маслото... 
Колата се кара с 10W40 
Според мен не може да го гори... особено пък толкова бързо... нито пуши при движение или форсиране... върви си идеално,но нивото на щеката наистина ме притеснява...
При свързване с компютър не показва никакви грешки.
Ако някой може да предложи идея,нека заповяда.
			
									
									Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
- Jeka
 - Мнения: 188
 - Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
 - Автомобил: Passat B5 Variant
 - Двигател: AJM++
 - Контакти:
 
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
Капака на клапаните има гарнитура, която се сменя и не би трябвало да се налага използването на какъвто и да било силикон. Но щом казваш, че от там вече не тече, значи трябва да се увериш дали не изпуска от някъде другаде. Провери си около картера и пробката, също така и турбо пътищата около турбото, както и самото турбо за луфтове, защото ако е тръгнало да си заминава ще вкарва масло в цилиндрите. Другите възможности са гумички на клапаните, но ми се струва малко вероятно, защото със сигурност ще го видиш през ауспуха.
Важно е и самото масло каква марка е, защото има някои ментаци които просто си горят. Имах един такъв случаи с един много грозен кастрол, който се изпаряваше като вода и ме стряскаше, че му има нещо на мотора.
			
									
										
						Важно е и самото масло каква марка е, защото има някои ментаци които просто си горят. Имах един такъв случаи с един много грозен кастрол, който се изпаряваше като вода и ме стряскаше, че му има нещо на мотора.
- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
За ALH не се предлага гарнитура на капака.Или целия капак се сменя,или със силикон се уплътнява.По принцип е хубаво да му наливаш 5W40 на този мотор.Каква марка е маслото?Аз бих проверил,клапана за картерна вентилация.
			
									
										
						- Водния дух1
 - Мнения: 3481
 - Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
 - Автомобил: Golf 3 variant
 - Двигател: 1Z
 - Местоположение: Русе
 
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
Провери да не го праща леко в интерколера.
			
									
										
						- 
				brutalityyy
 - Мнения: 4
 - Регистриран на: Вто 21 мар 2017 22:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Golf 4 1.9 ALH Ниво на маслото
При лепенето на капака също така са сменени две уплътнения на турбото... маслото е Castrol 10W40 
Следващото което си мисля е просто да сваля кората на двигателя и да проверя защото си спомних,че при смяната пробката беше с кофти резба и отново и беше слаган някакъв силикон... а с кората не мога да видя какво се случва отдолу...
			
									
										
						Следващото което си мисля е просто да сваля кората на двигателя и да проверя защото си спомних,че при смяната пробката беше с кофти резба и отново и беше слаган някакъв силикон... а с кората не мога да видя какво се случва отдолу...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: thanis и 116 госта