Здравейте колеги,
Преди малко се прибирам и на леона нещо му стана.
На бул. България ми се наложи да се престроя по-бързо, тъй като отзад идваха коли и настъпих колата на 2-ра. Тръгна да набира, изведнъж заби нос за секунда и след това продължи, но по-странно - като че ли въртящия момент намаля и се измести по-нагоре - сега се усеща, че набира чак след 2400-2500 оборота, а преди тръгваше още от 1500. Освен това определено не набира както трябва -усещането ми е за около 30-35% по-малко въртящ момент.
Имам бууст метър в купето и той си надува на 1.5, което ме навежда на мисълта, че някой от турбо пътищата може би е сдал багажа.
Знам, че без лог много трудно ще станат нещата някой да помогне, но все пак да ме ориентирате:
1. С какво да започна?
2. Ако трябва да направя лог, кой канал и на коя скорост?
Колата е 2004, ARL, с чип от Брезел.
Мерси
Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Кога идва бууста и измери вакума на Н75 към актуатора . Кажи ми колко е ?
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Здрасти колега,
Благодаря за отговора.
Пълния бууст идва към 2400-2500 оборота.
Как мога да измеря налягането, което отива към актуатора? Предполагам откачам вакуума който отива към актуатора и с манометър? На запалена кола ли се прави това?
Благодаря!
Благодаря за отговора.
Пълния бууст идва към 2400-2500 оборота.
Как мога да измеря налягането, което отива към актуатора? Предполагам откачам вакуума който отива към актуатора и с манометър? На запалена кола ли се прави това?
Благодаря!
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Вакуум се мери с вакууметър!Най-добре е с лог-файл,наистина.
Провери хода на актуатора.
Провери хода на актуатора.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Бих започнал от ръждясал актуатор. Провери на ръка дали се движи достатъчно и лесно лоста на геометрията. Това е най-лесното нещо което може да направиш. 

- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Сега ще сляза да проверя.
Не би трябвало да е актуатор - миналата година го смених с чисто нов и сложих кора под двигателя, за да не му хвърля гняз, ама знае ли човек.
Ще пиша пак след малко.
Не би трябвало да е актуатор - миналата година го смених с чисто нов и сложих кора под двигателя, за да не му хвърля гняз, ама знае ли човек.
Ще пиша пак след малко.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Ахам... и аз така веднъж си купих оригинален Гарет за 270лв и реших че повече проблеми няма да имам... за 1г се беше напълнил с ръжда и спря. Но нямах кори де. 

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
При положение, че си държи налягане на 1,5 е много съмнително да ти изспускат маркучите. Огледай ги хубаво за черни и мазни петна по снадките за да елиминираш този вариант на 100%. Много вероятно е и задръстена геометрия и недобре работещ актуатор. Лошото е че и от трите неща колата би трябвало да влиза в авариен режим а ти не си писал за нещо такова? освен ако не си хванал проблема относително рано, знам ли. Най- добре е да намериш познат със 150-ка или 131-ца и да си разменяте клапаните отвреме на време, MAP, N75 и да видиш дали разлика! Още по-добре е диагностика но подобни бързо изчезващи проблеми не се хващат никак лесно.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Момци,
Направих един лог на 8ми и 10ти канал. Успях да направя само 2 опита, защото много трафик по околовръстното в момента - всичко живо е на пътя.
Не знам дали ще помогне. Ако не, кажете на кой друг канал да направя.
Направих един лог на 8ми и 10ти канал. Успях да направя само 2 опита, защото много трафик по околовръстното в момента - всичко живо е на пътя.
Не знам дали ще помогне. Ако не, кажете на кой друг канал да направя.
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-008-010-test.zip
- (1.01 KиБ) Свален 147 пъти
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Много странно се променя налягянето при 100% натиснат педал!?
На мен ми прилича на проблем с актуатор,вакуум или Н-75.

На мен ми прилича на проблем с актуатор,вакуум или Н-75.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Това ли визираш?


- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Визирам налягането!
Те са свързани налягане и показанията на дебитомера.
Те са свързани налягане и показанията на дебитомера.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
lord_aggo написа:Момци,
Направих един лог на 8ми и 10ти канал. Успях да направя само 2 опита, защото много трафик по околовръстното в момента - всичко живо е на пътя.
Не знам дали ще помогне. Ако не, кажете на кой друг канал да направя.
не си направил най-важния 11 канал да сравниш искано и получено налягане да се види кога и с колко закъснява турбината провери дали ти се движи актуатора както трябва с vag-com
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Утре ще логна и 11-ти.
Между другото, появило ми се е мазно петно отпред на решетката долу ниско до шофьорския халоген - според мен е възможно да се е спукала и тръбата която влиза в интеркулера, но няма как да погледна понеже има кора
Между другото, появило ми се е мазно петно отпред на решетката долу ниско до шофьорския халоген - според мен е възможно да се е спукала и тръбата която влиза в интеркулера, но няма как да погледна понеже има кора

- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
По скоро са се поизвадили бързите връзки но има решение много елементарно и ефективно за тези недомислени бързи връзки. Трябва да издиря снимката само да видиш как се прави. А и докато непрегледаш турбопътищата дали не се е извадил или спукал някой няма смисъл да правиш лог на 11.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта