Имам следният проблем.
При нормално каране държи нормална температура.
Когато изкачвам баири загрява до 110 градуса.
Сменил съм включватела на вентилатора и термостата без никакъв ефект.
Направи ми впечатление че, при температура над 100 градуса
вентилатора на радиатора включва на първа степен и след 2-3 минути изключва а температурата си е висока.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дизелът Ми загрява
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
веселин написа:Така и мойта стрелка-тамън щях да пускам тема дали е нормално да стои 2 мм след средатаACCELERATOR написа:Моя няма градуси, но нормално стрелката стои след средата, а като загрее, вентилатора се включва съвсем малко преди предпоследната чертичка.Да не се шашкам значи!
![]()
Нормално е, не се шашкай

37к км съм го карал дизела, и не е като да не съм бил лятото в задръствания, или да не съм я ръчкал планинско

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 14 фев 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Забравих да уточня следното:
1.Мотора е 1.9 TD 11 м. 1993 г.
2.Смених водната помпа преди 5000 км
3.Температурата в радиатора е нормална и поради това вентилатора включва за кратко и изключва
4.Колата няма климатик
5Преди няколко седмици изкачвах Витиня по магистралата с 120 км/ч и температурата се вдигна до 120 градуса и замига червената лампа на таблото.Когато вдигнах капака видях че е леко просълзил антифриз от маркуча влизащ в разширителния съд
5. Не харчи масло/с 5 литра минавам 10 000 км./
6.Антифриза също не намалява
7.На каква диагностика да я карам.
1.Мотора е 1.9 TD 11 м. 1993 г.
2.Смених водната помпа преди 5000 км
3.Температурата в радиатора е нормална и поради това вентилатора включва за кратко и изключва
4.Колата няма климатик
5Преди няколко седмици изкачвах Витиня по магистралата с 120 км/ч и температурата се вдигна до 120 градуса и замига червената лампа на таблото.Когато вдигнах капака видях че е леко просълзил антифриз от маркуча влизащ в разширителния съд
5. Не харчи масло/с 5 литра минавам 10 000 км./
6.Антифриза също не намалява
7.На каква диагностика да я карам.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Колега след описанието което си дал съм склонен да мисля , че проблемът ти идва от термодатчика отчитащ температурата . Аз преди седмица имах същия проблем . Може би с течение на времето датчикът си заминава . Но все пак послушай колегата и измери реалната температура , аз я мерих с мултицет с термо сонда . Премери на колко включва перката и на колко изключва при мен е 92-87. зависи какъв датчик си купил мисля че имат разлика в температурата на включване и изключване , след като се убедиш в реалната температура виж и показанията на таблото . Ако се усъмниш в датчика внимаваи какъв ще вземеш , след два фалшиви " Ханспрайса " сега съм с ЕПС . Успех
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
koki_folza написа:Колега след описанието което си дал съм склонен да мисля , че проблемът ти идва от термодатчика отчитащ температурата.
Е, аз също имам този проблем! Смених този датчик и на пътя за Златните мостове ми загря до 110

Ваското 1 каза, че термостатът може да е заял...
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
като първа стъпка си промий охлаждащата система с вода под умерено налягане и следи за това, количеството на охлаждащ агент да е според маркировката, а самият антифриз да е според Фау Ве нормите!
И сега въпросите:
- какъв цвят ти е антифриза?; има ли маслен филм по повърхността му?,
- по време на работа на двигателя има ли мехурчета идващи от обратният поток към разширителния съд?,
- слагани ли са някога добавки за запушване на течове по охладителната система?
- имаш ли от т.нар. чип тунинг?
И сега въпросите:
- какъв цвят ти е антифриза?; има ли маслен филм по повърхността му?,
- по време на работа на двигателя има ли мехурчета идващи от обратният поток към разширителния съд?,
- слагани ли са някога добавки за запушване на течове по охладителната система?
- имаш ли от т.нар. чип тунинг?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта