Здравейте колеги Чнг, честито и на Ивановците. Много безаварийнни !
Проблема е в тази турбина, праща маслото в интерколера но не пуши.Колата е Пасат 5.5 1.9 тди 131. Ясно че е за ремонт, но съм пред дилема втора ръка оригинална, или нова китайска.Втората ръка е от Ауди със същия мотор като моя.
Работата е там че съм само стази кола ( нямам втора)и с нея пътувам 14км. и няма как да чакам да ми ремонтират моята.
Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблем с турбина
Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблем с турбина
Последна промяна от aptt на Чет 08 яну 2015 21:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблемна турбина
Един приятел взе нова китайска 330лв средна част за Рено..изкара 4 месеца,сега взе някаква друга за 460лв.пак средна част- уж Английска ..че да видим.. 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблемна турбина
Ами разказа и се играта 

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Проблемна турбина
Мой познат пък взе цяла китайска за около 400 лева - нова и вече втора година кара. То там явно нещата са на късмет. Колко ти пълни в кулера, че се насочваш към смяна?
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблемна турбина
Колега мисля че маслото ти влиза от отдушника на картерните газове,колко масло се губи,откачи отдушника и покараи с откачен да видиш как ще е ,но почти на всички тдита оттам и влиза маслото в кулера, 

Re: Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблемна турбина
За около 2000 км доливам 400 грама.
Свалих маркуча от турбината към интеркулера и вътре беше омаслена, после промих самия кулер и после пак 2000 км и така.
Маслото е Тотал 5w40, дали е пдходящо не знам.
Явно с китайските турбини си е руска ролетка
Свалих маркуча от турбината към интеркулера и вътре беше омаслена, после промих самия кулер и после пак 2000 км и така.
Маслото е Тотал 5w40, дали е пдходящо не знам.
Явно с китайските турбини си е руска ролетка

Re: Проблемна турбина
lz2aii написа:Мой познат пък взе цяла китайска за около 400 лева - нова и вече втора година кара. То там явно нещата са на късмет. Колко ти пълни в кулера, че се насочваш към смяна?
Около 400гр за 2000 км.
Re: Проблемна турбина
GuLiVeR написа:Колега мисля че маслото ти влиза от отдушника на картерните газове,колко масло се губи,откачи отдушника и покараи с откачен да видиш как ще е ,но почти на всички тдита оттам и влиза маслото в кулера,
Ще пробвам този вариант.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Проблемна турбина
aptt написа: Около 400гр за 2000 км.
Много са. Не вярвам да са от отдушника, но все пак пробвай както ти е казал колегата - извади маркуча на отдушника и го напъхай в шише, да видиш дали за подобен пробег ще ти напълни 400 грама. Ако не е това, остава проблема да е в турбината.
Едит: от смяна до смяна, аз източвам около 50-70 мл. масло от кулера. Сервизния ми интервал е 10 000 км.
Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131
Че ще се сменя турбина е ясно , но се чудя дали оригинална втора ръка или нова китайска (или английска или там каквато е)
.

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131
Тук не мога да ти дам съвет, щото не съм изпадал пред подобна дилема. Оригиналното си е оригинално от една страна, но от друга новото си е ново. Китайците имат десетки нива на стандарт и не се знае точно турбините им какви са. Ако оригинална, втора употреба е на цената на нова китайска, може би по-добре е да вземеш оригиналната, но ако е по-скъпа, избора ще е труден. Не знам.
Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131
аз минах по този път само че моят пасат е 1,9 ТДИ 116коня също ми вкарваше масло във интеркулера и ми рециклираха турбото във Варна
Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131
lz2aii написа:Тук не мога да ти дам съвет, щото не съм изпадал пред подобна дилема. Оригиналното си е оригинално от една страна, но от друга новото си е ново. Китайците имат десетки нива на стандарт и не се знае точно турбините им какви са. Ако оригинална, втора употреба е на цената на нова китайска, може би по-добре е да вземеш оригиналната, но ако е по-скъпа, избора ще е труден. Не знам.
Оригиналната ми я дават за 350 а новата ( средна част ) за 300 .
Идеята ми беше след като сваля моята да я дам за рециклиране, и да имам оборотна.
Общо взето колата ми харесва и не мисля скоро да се разделяме

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131
nanko написа:аз минах по този път само че моят пасат е 1,9 ТДИ 116коня също ми вкарваше масло във интеркулера и ми рециклираха турбото във Варна
Колега колко ти излезе рециклирането?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 64 госта