Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблем с турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблем с турбина

Мнениеот aptt » Сря 07 яну 2015 22:48


Здравейте колеги Чнг, честито и на Ивановците. Много безаварийнни !
Проблема е в тази турбина, праща маслото в интерколера но не пуши.Колата е Пасат 5.5 1.9 тди 131. Ясно че е за ремонт, но съм пред дилема втора ръка оригинална, или нова китайска.Втората ръка е от Ауди със същия мотор като моя.
Работата е там че съм само стази кола ( нямам втора)и с нея пътувам 14км. и няма как да чакам да ми ремонтират моята.

Последна промяна от aptt на Чет 08 яну 2015 21:59, променено общо 1 път.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Проблемна турбина

Мнениеот phantom_ » Сря 07 яну 2015 22:57


Един приятел взе нова китайска 330лв средна част за Рено..изкара 4 месеца,сега взе някаква друга за 460лв.пак средна част- уж Английска ..че да видим.. :rolleyes


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблемна турбина

Мнениеот aptt » Сря 07 яну 2015 23:43


След тези 4 месеца какъв беше проблема?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Проблемна турбина

Мнениеот phantom_ » Чет 08 яну 2015 8:28


Ами разказа и се играта :mhihi


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Проблемна турбина

Мнениеот lz2aii » Чет 08 яну 2015 8:31


Мой познат пък взе цяла китайска за около 400 лева - нова и вече втора година кара. То там явно нещата са на късмет. Колко ти пълни в кулера, че се насочваш към смяна?


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблемна турбина

Мнениеот GuLiVeR » Чет 08 яну 2015 9:54


Колега мисля че маслото ти влиза от отдушника на картерните газове,колко масло се губи,откачи отдушника и покараи с откачен да видиш как ще е ,но почти на всички тдита оттам и влиза маслото в кулера, :beer


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Пасат 5.5 1.9 тди 131 проблемна турбина

Мнениеот aptt » Чет 08 яну 2015 21:36


За около 2000 км доливам 400 грама.
Свалих маркуча от турбината към интеркулера и вътре беше омаслена, после промих самия кулер и после пак 2000 км и така.
Маслото е Тотал 5w40, дали е пдходящо не знам.
Явно с китайските турбини си е руска ролетка :screwy


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблемна турбина

Мнениеот aptt » Чет 08 яну 2015 22:02


lz2aii написа:Мой познат пък взе цяла китайска за около 400 лева - нова и вече втора година кара. То там явно нещата са на късмет. Колко ти пълни в кулера, че се насочваш към смяна?

Около 400гр за 2000 км.


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблемна турбина

Мнениеот aptt » Чет 08 яну 2015 22:03


GuLiVeR написа:Колега мисля че маслото ти влиза от отдушника на картерните газове,колко масло се губи,откачи отдушника и покараи с откачен да видиш как ще е ,но почти на всички тдита оттам и влиза маслото в кулера, :beer

Ще пробвам този вариант.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Проблемна турбина

Мнениеот lz2aii » Пет 09 яну 2015 8:55


aptt написа: Около 400гр за 2000 км.

Много са. Не вярвам да са от отдушника, но все пак пробвай както ти е казал колегата - извади маркуча на отдушника и го напъхай в шише, да видиш дали за подобен пробег ще ти напълни 400 грама. Ако не е това, остава проблема да е в турбината.
Едит: от смяна до смяна, аз източвам около 50-70 мл. масло от кулера. Сервизния ми интервал е 10 000 км.


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131

Мнениеот aptt » Пет 09 яну 2015 19:26


Че ще се сменя турбина е ясно , но се чудя дали оригинална втора ръка или нова китайска (или английска или там каквато е) :eek .


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131

Мнениеот lz2aii » Пет 09 яну 2015 21:02


Тук не мога да ти дам съвет, щото не съм изпадал пред подобна дилема. Оригиналното си е оригинално от една страна, но от друга новото си е ново. Китайците имат десетки нива на стандарт и не се знае точно турбините им какви са. Ако оригинална, втора употреба е на цената на нова китайска, може би по-добре е да вземеш оригиналната, но ако е по-скъпа, избора ще е труден. Не знам.


nanko
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 01 ное 2012 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131

Мнениеот nanko » Пет 09 яну 2015 21:23


аз минах по този път само че моят пасат е 1,9 ТДИ 116коня също ми вкарваше масло във интеркулера и ми рециклираха турбото във Варна


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131

Мнениеот aptt » Пет 09 яну 2015 21:31


lz2aii написа:Тук не мога да ти дам съвет, щото не съм изпадал пред подобна дилема. Оригиналното си е оригинално от една страна, но от друга новото си е ново. Китайците имат десетки нива на стандарт и не се знае точно турбините им какви са. Ако оригинална, втора употреба е на цената на нова китайска, може би по-добре е да вземеш оригиналната, но ако е по-скъпа, избора ще е труден. Не знам.



Оригиналната ми я дават за 350 а новата ( средна част ) за 300 .
Идеята ми беше след като сваля моята да я дам за рециклиране, и да имам оборотна.
Общо взето колата ми харесва и не мисля скоро да се разделяме :icon_lol , а турбината се оказва консуматив и мисля че ще е добра идея да имам една готова резервна.


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с турбина на Пасат 5.5 1.9 тди 131

Мнениеот aptt » Пет 09 яну 2015 21:33


nanko написа:аз минах по този път само че моят пасат е 1,9 ТДИ 116коня също ми вкарваше масло във интеркулера и ми рециклираха турбото във Варна


Колега колко ти излезе рециклирането?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта