Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Колеги някой знае ли дали има разлика в актуаторите на двете турбини че моя на VB-то нещо ми прави мизерии и искам да взема нов а в нета има доста оферти за по 60тина лв чисто нови на гарет но незнам дали има разлика в пружината примерно.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
По-големия филм е настройката...
Я кажи какви мизерии прави, че и мен ме съмнява моя, моята турбина е същата.
Иначе ако номера на актуатора е същия би трябвало да стане.
Я кажи какви мизерии прави, че и мен ме съмнява моя, моята турбина е същата.
Иначе ако номера на актуатора е същия би трябвало да стане.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
До колкото аз знам на всички ФВ мотори 1,9 ТДИ,актуаторите им са напълно еднакви.
Настройката не е голям проблем,но изисква време и нерви.
Настройката не е голям проблем,но изисква време и нерви.

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
На 1,9 гарет турбините карат с един и същи актуатор.На ККК е друг 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Да ,прав е колегата!Пропуснах да уточня ,че са еднакви на тези с променлива геометрия 1,9ТДИ. 
Скоро слагах такъв,но не мисля ,че е на гарет за 70лв.,но се държи добре.Момчето го кара вече 3-4 месеца и щом не се обажда ,значи става.

Скоро слагах такъв,но не мисля ,че е на гарет за 70лв.,но се държи добре.Момчето го кара вече 3-4 месеца и щом не се обажда ,значи става.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Настройката само със логове става най-прецизно а мизериите които ми прави са че неотваря веднага геометрията след време като позагрее колата се оправя така беше и при старата ми кола заяждаже самия актуатор в горно положение със смяна се оправи явно и тоя е така. А за това дали има разлика nasko1978 питам защото със срещал мнения че виж ли на VB и VA пружините на актуаторите били по корави.
ето линк на този който мисля да поръчам http://www.ebay.com/itm/161549315387?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
цялата работа ще стъпи с доставката до БГ няма и 60 лв но дали е този който ми трябва
ето линк на този който мисля да поръчам http://www.ebay.com/itm/161549315387?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
цялата работа ще стъпи с доставката до БГ няма и 60 лв но дали е този който ми трябва
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Стояне,не знам,не ми се вярва да имат разлика.Мисля,че са напълно еднакви пружините.
Пробвай да го раздвижиш твоя на ръка,да поизчегърташ нагар ако има.
Пробвай да го раздвижиш твоя на ръка,да поизчегърташ нагар ако има.

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Момчета при мене някой път се получава едно забиване, ако не е загряла хубаво колата(по принцип не я натискам студена, но някой път и "нагазя" педала), един път турбото заби и се наложи да я изгася... А някой път (когато е загряла нали) ми прави впечетление че ту върви, ту невърви и не мога да разбера какво и става, като нагазя педала, някой път спира за момент на 3000 оборота, а някой път направо ми чупи врата в седалката и като пусна газта да смена на втора обортомера скача поне още 200-300 оборота, направо не мога да я запра
Свалях кората и го гледах отдолу беше ръждясал, дали да не пробвам да го смажа или направо нов? Лошото е че и да го смена няма кой да ми го настрои тука, а още не съм си купил Ваг-Ком



Свалях кората и го гледах отдолу беше ръждясал, дали да не пробвам да го смажа или направо нов? Лошото е че и да го смена няма кой да ми го настрои тука, а още не съм си купил Ваг-Ком

- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
nasko1978 написа:Стояне,не знам,не ми се вярва да имат разлика.Мисля,че са напълно еднакви пружините.
Пробвай да го раздвижиш твоя на ръка,да поизчегърташ нагар ако има.
мъчил съм на старата кола така да го раздвижвам и нества и нестава всичко здраво по него не като ония твоите мостри в сервиза дето ми ги показа изгнили отвсякъде но в горно положение задържа тоя ако е така няма ккв да си играя да го свалям и мъча нов и край. Само искам да съм сигурен че са еднакви актуаторите на 1749 серията.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Еднакви са!
На АРЛ-то е малко трудно да се раздвижи,най-добре на канал сваляш го и проверяваш геометрията как е и я раздвижваш.
Онези изгнилите при мен не ги мъча изобщо и аз сменявам с нови!
На АРЛ-то е малко трудно да се раздвижи,най-добре на канал сваляш го и проверяваш геометрията как е и я раздвижваш.
Онези изгнилите при мен не ги мъча изобщо и аз сменявам с нови!

- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
valiosport написа:Момчета при мене някой път се получава едно забиване, ако не е загряла хубаво колата(по принцип не я натискам студена, но някой път и "нагазя" педала), един път турбото заби и се наложи да я изгася... А някой път (когато е загряла нали) ми прави впечетление че ту върви, ту невърви и не мога да разбера какво и става, като нагазя педала, някой път спира за момент на 3000 оборота, а някой път направо ми чупи врата в седалката и като пусна газта да смена на втора обортомера скача поне още 200-300 оборота, направо не мога да я запра![]()
![]()
![]()
Свалях кората и го гледах отдолу беше ръждясал, дали да не пробвам да го смажа или направо нов? Лошото е че и да го смена няма кой да ми го настрои тука, а още не съм си купил Ваг-Ком
ръждясал ли е сменяй щот после задръстени гометрии глупости филма става по голям, настройката като за начало налагаш по стария и го правиш същата дължина пак казвам за начало щот това не е критерий и колата може и да пренадува така след това намираш ваг ком и на място на 1400 оборота на напълно отворена геометрия и после на напълно затворена геометрия разликата трябва да е 100 110 мба после логове за да си спокоен и така
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Тези актуатори май са голям проблем . Имам едно питане , значи на празен ход имаме напълно затворена геометрия и като подадем газ актуатора я отваря нали ? Какво става ако актуатора не отвори геометрията , колата пренадува или ? И какво става ако актуатора не затвори геометрията , не може да надуе хубаво турбото на ниски обороти или ? Мерси предварително :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V
Milanski написа:Тези актуатори май са голям проблем . Имам едно питане , значи на празен ход имаме напълно затворена геометрия и като подадем газ актуатора я отваря нали ? Какво става ако актуатора не отвори геометрията , колата пренадува или ? И какво става ако актуатора не затвори геометрията , не може да надуе хубаво турбото на ниски обороти или ? Мерси предварително :)
Геометрията се движи когато колата е под "товар". Тоест когато намачкаш газта турбото гони налягане, на място ако я форсирваш турбото не е под товар.
Когато намачкаш газта, както си на ниски обороти турбото мъчи да развърти и насочва потока изгорели газове към външната част на перката, така се постига по-голям въртящ момент, колкото оборотите на двигателя стават по-големи лопатките постепенно се отварят, защото изгорелите газове са повече. Геометрията ти играе роля на Wastegate.
Ето ти статията да прочетеш подробно и да го видиш нагледно
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, kukata_pasat и 55 госта