Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот sto4o » Пон 12 яну 2015 13:30


Колеги някой знае ли дали има разлика в актуаторите на двете турбини че моя на VB-то нещо ми прави мизерии и искам да взема нов а в нета има доста оферти за по 60тина лв чисто нови на гарет но незнам дали има разлика в пружината примерно.




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот valiosport » Пон 12 яну 2015 13:41


По-големия филм е настройката...
Я кажи какви мизерии прави, че и мен ме съмнява моя, моята турбина е същата.
Иначе ако номера на актуатора е същия би трябвало да стане.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот nasko1978 » Пон 12 яну 2015 13:56


До колкото аз знам на всички ФВ мотори 1,9 ТДИ,актуаторите им са напълно еднакви.
Настройката не е голям проблем,но изисква време и нерви. :c020


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот golfmk1 » Пон 12 яну 2015 14:07


На 1,9 гарет турбините карат с един и същи актуатор.На ККК е друг :wink


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот nasko1978 » Пон 12 яну 2015 14:08


Да ,прав е колегата!Пропуснах да уточня ,че са еднакви на тези с променлива геометрия 1,9ТДИ. :th_up
Скоро слагах такъв,но не мисля ,че е на гарет за 70лв.,но се държи добре.Момчето го кара вече 3-4 месеца и щом не се обажда ,значи става.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот sto4o » Пон 12 яну 2015 14:11


Настройката само със логове става най-прецизно а мизериите които ми прави са че неотваря веднага геометрията след време като позагрее колата се оправя така беше и при старата ми кола заяждаже самия актуатор в горно положение със смяна се оправи явно и тоя е така. А за това дали има разлика nasko1978 питам защото със срещал мнения че виж ли на VB и VA пружините на актуаторите били по корави.

ето линк на този който мисля да поръчам http://www.ebay.com/itm/161549315387?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
цялата работа ще стъпи с доставката до БГ няма и 60 лв но дали е този който ми трябва


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот nasko1978 » Пон 12 яну 2015 14:17


Стояне,не знам,не ми се вярва да имат разлика.Мисля,че са напълно еднакви пружините.
Пробвай да го раздвижиш твоя на ръка,да поизчегърташ нагар ако има. icon_idea


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот valiosport » Пон 12 яну 2015 14:29


Момчета при мене някой път се получава едно забиване, ако не е загряла хубаво колата(по принцип не я натискам студена, но някой път и "нагазя" педала), един път турбото заби и се наложи да я изгася... А някой път (когато е загряла нали) ми прави впечетление че ту върви, ту невърви и не мога да разбера какво и става, като нагазя педала, някой път спира за момент на 3000 оборота, а някой път направо ми чупи врата в седалката и като пусна газта да смена на втора обортомера скача поне още 200-300 оборота, направо не мога да я запра :h020 :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Свалях кората и го гледах отдолу беше ръждясал, дали да не пробвам да го смажа или направо нов? Лошото е че и да го смена няма кой да ми го настрои тука, а още не съм си купил Ваг-Ком :gruebel


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот sto4o » Пон 12 яну 2015 14:32


nasko1978 написа:Стояне,не знам,не ми се вярва да имат разлика.Мисля,че са напълно еднакви пружините.
Пробвай да го раздвижиш твоя на ръка,да поизчегърташ нагар ако има. icon_idea

мъчил съм на старата кола така да го раздвижвам и нества и нестава всичко здраво по него не като ония твоите мостри в сервиза дето ми ги показа изгнили отвсякъде но в горно положение задържа тоя ако е така няма ккв да си играя да го свалям и мъча нов и край. Само искам да съм сигурен че са еднакви актуаторите на 1749 серията.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот nasko1978 » Пон 12 яну 2015 14:36


Еднакви са!
На АРЛ-то е малко трудно да се раздвижи,най-добре на канал сваляш го и проверяваш геометрията как е и я раздвижваш.
Онези изгнилите при мен не ги мъча изобщо и аз сменявам с нови! :mhihi


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот sto4o » Пон 12 яну 2015 14:38


valiosport написа:Момчета при мене някой път се получава едно забиване, ако не е загряла хубаво колата(по принцип не я натискам студена, но някой път и "нагазя" педала), един път турбото заби и се наложи да я изгася... А някой път (когато е загряла нали) ми прави впечетление че ту върви, ту невърви и не мога да разбера какво и става, като нагазя педала, някой път спира за момент на 3000 оборота, а някой път направо ми чупи врата в седалката и като пусна газта да смена на втора обортомера скача поне още 200-300 оборота, направо не мога да я запра :h020 :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Свалях кората и го гледах отдолу беше ръждясал, дали да не пробвам да го смажа или направо нов? Лошото е че и да го смена няма кой да ми го настрои тука, а още не съм си купил Ваг-Ком :gruebel

ръждясал ли е сменяй щот после задръстени гометрии глупости филма става по голям, настройката като за начало налагаш по стария и го правиш същата дължина пак казвам за начало щот това не е критерий и колата може и да пренадува така след това намираш ваг ком и на място на 1400 оборота на напълно отворена геометрия и после на напълно затворена геометрия разликата трябва да е 100 110 мба после логове за да си спокоен и така


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот Milanski » Пон 12 яну 2015 19:49


Тези актуатори май са голям проблем . Имам едно питане , значи на празен ход имаме напълно затворена геометрия и като подадем газ актуатора я отваря нали ? Какво става ако актуатора не отвори геометрията , колата пренадува или ? И какво става ако актуатора не затвори геометрията , не може да надуе хубаво турбото на ниски обороти или ? Мерси предварително :)


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Има ли разлика между актуаторите на 1749VB и 1749V

Мнениеот valiosport » Пон 12 яну 2015 20:05


Milanski написа:Тези актуатори май са голям проблем . Имам едно питане , значи на празен ход имаме напълно затворена геометрия и като подадем газ актуатора я отваря нали ? Какво става ако актуатора не отвори геометрията , колата пренадува или ? И какво става ако актуатора не затвори геометрията , не може да надуе хубаво турбото на ниски обороти или ? Мерси предварително :)

Геометрията се движи когато колата е под "товар". Тоест когато намачкаш газта турбото гони налягане, на място ако я форсирваш турбото не е под товар.
Когато намачкаш газта, както си на ниски обороти турбото мъчи да развърти и насочва потока изгорели газове към външната част на перката, така се постига по-голям въртящ момент, колкото оборотите на двигателя стават по-големи лопатките постепенно се отварят, защото изгорелите газове са повече. Геометрията ти играе роля на Wastegate.
Ето ти статията да прочетеш подробно и да го видиш нагледно
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 86 госта