Здравейте колеги става дума за колата от заглавието.Усеща се на студен мотор на празен ход люлеенето на мотора така да кажа.Сменян е разпределителния вал преди време,мисля че не е от маховика.Прави го за няколко секунди и пак спира?? Възможно ли е да е някой тампон на двигателя? Ще сложа 1 видео да видите за какво говоря...



Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Точно от маховика е! При мен е обсолютно същото и като мина 60-70градуса вибрацията изчезва. Ако не те дразни толкова го карай докато се разбие повече.
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Благодаря ти колега за мнението :)
Само на студен мотор ли тресе маховика?
Само на студен мотор ли тресе маховика?
- sodata1
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
- Автомобил: BMW
- Двигател: 330XD
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Като се разбие повече почва и звуци да издава!
Като гасиш мотора без натиснат съединител чува ли се изтракване?Ако се чува тоя звук също идва от маховик!
Като гасиш мотора без натиснат съединител чува ли се изтракване?Ако се чува тоя звук също идва от маховик!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Един познат майстор ми каза винаги да я гася на съединител и да паля на съединител.
И от какво се разбива този маховик, аз винаги пускам плавно съединителя, дори когато превключвам от втора на трета или по-голяма предавка, докато със старата кола направо си отмествах крака от съединитела... Стартове от място никога не съм правил, даже ми е любопитни дали ще пили яко гумите ако я изфорсирам докрай
Ако се кара по този начин каква е вероятността да се разбие маховика?
А има ли вероятност някоя дюза да "препикава"?
И от какво се разбива този маховик, аз винаги пускам плавно съединителя, дори когато превключвам от втора на трета или по-голяма предавка, докато със старата кола направо си отмествах крака от съединитела... Стартове от място никога не съм правил, даже ми е любопитни дали ще пили яко гумите ако я изфорсирам докрай

Ако се кара по този начин каква е вероятността да се разбие маховика?
А има ли вероятност някоя дюза да "препикава"?

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Това са първоначалните симптоми, после трака нон-стоп. Аз мисля да го сменям на пролет като за целта ще са ми нужни към 800лв. за комплект на Закс с лагер помпата!
Последна промяна от teddy на Пон 09 фев 2015 20:47, променено общо 1 път.
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Здравейте отново колеги
Колегата teddy май е прав,че е от маховика
днес пробвах като започне да тресе натискам съединителя и веднага спира
Засега е търпимо тракането ама не знам до колко ще се увеличава...



- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 тди ARL Вибрация\Тресене на мотора
Карай смело, и когато започне да те дразни много тогава го сменяй! 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта