Здравейте колеги . Един приятел си купи Венто 90 коня . Сложи дюзи от 110 АФН , турбо К14 , 16 битов компютър (неговия беше 8 бита) , смени пружините на помпата от 110 коня и го чипнах . Колата върви много добре обаче ,защо турбото не може да достигне исканото налягане . С турбо К14 успяваше на ниските до към 3000 да го държи ,а после падаше от исканото . Смени турбината с Гарет Т2 без да пипаме софтуера за проба ,а тя даже и на ниските не го достига но за сметка на К14 поне след 3000 държи 1,2 ,а с К14 след 3000 държи 0,95 - 1,05 . Пуснал съм волтажите на макс . Ограничителите на помпата и на турбото съм ги вдигнал . Със стоковия МАП е. Направих и ЛОГ файлове без Н75 за да няма разтоварване към клапана и пак не вдига . Направи ми впечатление ,че входящия въздух стига до 140 градуса ,а на вън е -1 . Датчика ли лъже или кулера е пълен с масло ?
П.С. ЛОГ-а е с ГАРЕТ Т2



1Z 90 коня TDI чип тунинг турбо проблеми
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
1Z 90 коня TDI чип тунинг турбо проблеми
- Прикачени файлове
-
- LOG.rar
- (2.6 KиБ) Свален 108 пъти
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z
Доста нереално е това с температурата.Винаги ли като я настъпите си вдига така температурата на входящия въздух?Не съм разкачал такъв датчик да видя какво отчита но когато го откачиш дали няма да си застане на някакви си там стоиности каквито и да са,все ще са по реални си мисля...
И възможно ли е някой да е отпуснал малко натяга на гейта от гайката.Мисля си че при всяко положение с тези турбини някой се е занимавал с клапана на гейта и може би не е натегнал достатъчно.Имах подобна драма с една кола и там имаше големи разминавания когато не натегнеш достатъчно.
И възможно ли е някой да е отпуснал малко натяга на гейта от гайката.Мисля си че при всяко положение с тези турбини някой се е занимавал с клапана на гейта и може би не е натегнал достатъчно.Имах подобна драма с една кола и там имаше големи разминавания когато не натегнеш достатъчно.
Последна промяна от gr_kanev на Нед 08 фев 2015 19:29, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z
Това за температурата е странно , вижте и обаче дали гейта затваря реално и на 100% клапичката на байпаса . Имат склонност леко да изплюват втулката, дето лагерува оста на клапичката и изхлузва се леко оста и не приляга клапата правилно .
П.п. досещам се колата на кого е , успех и да кажеш после каква е била причината
П.п. досещам се колата на кого е , успех и да кажеш после каква е била причината

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z
Да не отварям друга тема и да попитам кой чип се сменя/флашва на моя компютър BOSCH-38906019BJ
не става през диагностичната букса,на колега с б 5.5 стана с галето 1260?
не става през диагностичната букса,на колега с б 5.5 стана с галето 1260?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z
Отностно температурата разбрах ме какво се случва . Куулера бе обледен целия и имаше сняг отпред на решетката . Никакво обдухване . При смените на турбините сме объркали посоката на въздуха и датчика остава на тръбата след турбото ,а не след куулера . До тук добре. Днес момчето монтира пак К14 ,че след смяната на пружините не сме пробвали с нея . Ще правя диагностика тези дни и ще видя пак какво става . По думите му сега налягането по манометър на ниските до към 3000 потдържа идеално налягане спрямо исканото ,а след това пада до 1 - 1,1 на високите . Пак има разминаване но и този манометър малко лъже . Като го диагностицирам отново ще пиша . Радо мисля ,че за едно и също момче говорим ;)
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z
ulipet написа:Да не отварям друга тема и да попитам кой чип се сменя/флашва на моя компютър BOSCH-38906019BJ
не става през диагностичната букса,на колега с б 5.5 стана с галето 1260?
свалих си компа и видях кой е чипа 29F400BB
и за късмет програматора не става трябва адаптор ...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта