1Z 90 коня TDI чип тунинг турбо проблеми

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

1Z 90 коня TDI чип тунинг турбо проблеми

Мнениеот ventotdi » Съб 07 фев 2015 18:12


Здравейте колеги . Един приятел си купи Венто 90 коня . Сложи дюзи от 110 АФН , турбо К14 , 16 битов компютър (неговия беше 8 бита) , смени пружините на помпата от 110 коня и го чипнах . Колата върви много добре обаче ,защо турбото не може да достигне исканото налягане . С турбо К14 успяваше на ниските до към 3000 да го държи ,а после падаше от исканото . Смени турбината с Гарет Т2 без да пипаме софтуера за проба ,а тя даже и на ниските не го достига но за сметка на К14 поне след 3000 държи 1,2 ,а с К14 след 3000 държи 0,95 - 1,05 . Пуснал съм волтажите на макс . Ограничителите на помпата и на турбото съм ги вдигнал . Със стоковия МАП е. Направих и ЛОГ файлове без Н75 за да няма разтоварване към клапана и пак не вдига . Направи ми впечатление ,че входящия въздух стига до 140 градуса ,а на вън е -1 . Датчика ли лъже или кулера е пълен с масло ?

П.С. ЛОГ-а е с ГАРЕТ Т2
Прикачени файлове
LOG.rar
(2.6 KиБ) Свален 108 пъти




Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z

Мнениеот hip-hopotam » Съб 07 фев 2015 23:35


Доста нереално е това с температурата.Винаги ли като я настъпите си вдига така температурата на входящия въздух?Не съм разкачал такъв датчик да видя какво отчита но когато го откачиш дали няма да си застане на някакви си там стоиности каквито и да са,все ще са по реални си мисля...
И възможно ли е някой да е отпуснал малко натяга на гейта от гайката.Мисля си че при всяко положение с тези турбини някой се е занимавал с клапана на гейта и може би не е натегнал достатъчно.Имах подобна драма с една кола и там имаше големи разминавания когато не натегнеш достатъчно.

Последна промяна от gr_kanev на Нед 08 фев 2015 19:29, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z

Мнениеот samo_pechka » Нед 08 фев 2015 0:24


Това за температурата е странно , вижте и обаче дали гейта затваря реално и на 100% клапичката на байпаса . Имат склонност леко да изплюват втулката, дето лагерува оста на клапичката и изхлузва се леко оста и не приляга клапата правилно .
П.п. досещам се колата на кого е , успех и да кажеш после каква е била причината :beer


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z

Мнениеот ulipet » Нед 08 фев 2015 8:39


Да не отварям друга тема и да попитам кой чип се сменя/флашва на моя компютър BOSCH-38906019BJ
не става през диагностичната букса,на колега с б 5.5 стана с галето 1260?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z

Мнениеот ventotdi » Нед 08 фев 2015 17:39


Отностно температурата разбрах ме какво се случва . Куулера бе обледен целия и имаше сняг отпред на решетката . Никакво обдухване . При смените на турбините сме объркали посоката на въздуха и датчика остава на тръбата след турбото ,а не след куулера . До тук добре. Днес момчето монтира пак К14 ,че след смяната на пружините не сме пробвали с нея . Ще правя диагностика тези дни и ще видя пак какво става . По думите му сега налягането по манометър на ниските до към 3000 потдържа идеално налягане спрямо исканото ,а след това пада до 1 - 1,1 на високите . Пак има разминаване но и този манометър малко лъже . Като го диагностицирам отново ще пиша . Радо мисля ,че за едно и също момче говорим ;)


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Чип тунинг TDI 90 коня 1Z

Мнениеот ulipet » Пон 09 фев 2015 17:03


ulipet написа:Да не отварям друга тема и да попитам кой чип се сменя/флашва на моя компютър BOSCH-38906019BJ
не става през диагностичната букса,на колега с б 5.5 стана с галето 1260?

свалих си компа и видях кой е чипа 29F400BB
и за късмет програматора не става трябва адаптор ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта