Колеги, моля за вашето съдйствие. 
Колата е Голф 3 1.9tdi, 1Z, 90hps, 1994 г. Проблема е, че забива на 130 км/ч и до там. Качих я на vag-com и излезе грешка 00575 - Intake Manifold Pressure. 
Поразрових се из нета и стигнах до 2 извода - проблема или в N75, или в някои от вакумните маркучета. Реших да започна първо с по-евтиния вариант маркучите. 
Моля колегите, които са сменяли тези маркучи да споделят какво фи ще ми е нужно, колко маркучи и дали всички са еднакви.
Благодаря предварително!
			
													Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
- vwrulzzz
 - Мнения: 25
 - Регистриран на: Чет 03 ное 2011 11:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
				   							 				   
					Последна промяна от vwrulzzz на Чет 05 апр 2012 21:17, променено общо 1 път.
									
			
									- 
				orlin4ooo
 - Мнения: 388
 - Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 1Z
миналата седмица правихме такъв нищо не сменихме само раздвижихме лостчето на актуатор-а (уестгейт-а) или там както му се вика 
			
									
										
						- Dk4
 - Мнения: 87
 - Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
 - Автомобил: Vw Golf mk3
 - Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
 - Местоположение: Kostenec
 
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
колега моя голф е така 1.9 тди 90кс но скоростите не сам ми оригиналните може и от това да е при мене проблема но и аз така дига 140 и тва е а двигателя е пушка перфектен е но незнам дали проблема ми е от скоростите или от това което и ти си споменал  
			
									
										
						
- MrJackson
 - Мнения: 34
 - Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
Аз преди година сменях N75 и спря да забива, но не ми харесва как върви. Много е мудна и искам и аз да сменя маркучетата, че като ги гледам на какво приличат 100% има някъде дупчица(и). Така че ако има колеги да са сменяли и мен живо ме интересува за размерите и метрите които трябват  
			
									
										
						- Vw vento 1.9 TDI
 - Мнения: 42
 - Регистриран на: Сря 18 юли 2012 14:34
 - Автомобил: vw vento 1.9 tdi
 - Двигател: 1z 90 hp
 - Местоположение: София
 
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
здравейте колеги някой знае ли Какъв е размерът на маркучетата за ваком на vw vento 1.9 TDI 1Z 90 hp и някой знае ли дали ще станнат От тия вакуумни маркучета --> http://www.racing-mania.com/browse/category/id/67/
			
									
										
						- ventotdi
 - Мнения: 1474
 - Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
 - Автомобил: VW Golf 4
 - Двигател: ALH 1998
 - Местоположение: Русе
 
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
При този мотор разтоварването не е вакумно ,а с налягане и за да разберете дали Н75 е проблемен го отстранявате и вържете директно разтоварването от студената част на турбото към клапана за разтоварване.Правите диагностика и не трябва да по различно налягането от сорта на 0.65 .Ако параметрите си пасват означава ,че Н75 е развален. Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев  
  
П.С. задължително е да имате буустметър да си следите редовно турбото :)
			
									
										
						
  П.С. задължително е да имате буустметър да си следите редовно турбото :)
- ludiq1918
 - Мнения: 340
 - Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
 - Автомобил: Honda Civic
 - Двигател: D14A2 - 1997
 - Местоположение: Свищов + други ;)
 
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев![]()
Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.
- samo ra4na na zavoite
 - Мнения: 883
 - Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
ludiq1918 написа:ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев![]()
Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.
Много лесно, с бууст контролер. Аз одавна съм така на моя 1Z. С бууст контролера няма никакви пикове на турбото и винаги вдига зададеното налягане не повече.
Досега съм се въздържал да споделя във форума за бууст контролера защото тук всяка рационализация се приема с думите
-колега идеята ти е много тъпа, те хората не случайно са го направили така.
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
Здравейте колеги.Днес се регистрирах в саита и се надявам някои да може да ми помогне.Живея и работя в Холандия и имам проблем с моя vw венто.При обслужването на колата в бг са сменени местата на вакумните маркучета и сега колата не върви.Ако някои може да ми каже от каде да видя схемата на нареждане ще съм много благодарен тъй като тук не могат да ми намерят схемата и ме пращат на дилър а за дилър ми трябват наи малко 600€
			
									
										
						- samo ra4na na zavoite
 - Мнения: 883
 - Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
Колега предполагам ,че вентото е 1Z и говориш за маркучетата които влизат в Н75. Там не е вакуум ,а налягане и цветовете на маркучетата (ако са оригиналните) са така: http://fotem.pl/show/full/89f85f3ce14a9369c1fa5703f3e227f
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от samo ra4na na zavoite на Съб 07 фев 2015 23:48, променено общо 1 път.
									
			
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Plamenom и 51 госта