Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vwrulzzz
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 03 ное 2011 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот vwrulzzz » Сря 04 апр 2012 17:47


Колеги, моля за вашето съдйствие.
Колата е Голф 3 1.9tdi, 1Z, 90hps, 1994 г. Проблема е, че забива на 130 км/ч и до там. Качих я на vag-com и излезе грешка 00575 - Intake Manifold Pressure.
Поразрових се из нета и стигнах до 2 извода - проблема или в N75, или в някои от вакумните маркучета. Реших да започна първо с по-евтиния вариант маркучите.
Моля колегите, които са сменяли тези маркучи да споделят какво фи ще ми е нужно, колко маркучи и дали всички са еднакви.

Благодаря предварително!

Последна промяна от vwrulzzz на Чет 05 апр 2012 21:17, променено общо 1 път.




orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна вакуум маркучи Голф 1Z

Мнениеот orlin4ooo » Чет 05 апр 2012 21:16


миналата седмица правихме такъв нищо не сменихме само раздвижихме лостчето на актуатор-а (уестгейт-а) или там както му се вика :)


Потребителски аватар
Dk4
Мнения: 87
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
Местоположение: Kostenec

Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z

Мнениеот Dk4 » Пон 07 май 2012 11:31


колега моя голф е така 1.9 тди 90кс но скоростите не сам ми оригиналните може и от това да е при мене проблема но и аз така дига 140 и тва е а двигателя е пушка перфектен е но незнам дали проблема ми е от скоростите или от това което и ти си споменал : vw fen


Потребителски аватар
MrJackson
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z

Мнениеот MrJackson » Вто 08 май 2012 7:12


Аз преди година сменях N75 и спря да забива, но не ми харесва как върви. Много е мудна и искам и аз да сменя маркучетата, че като ги гледам на какво приличат 100% има някъде дупчица(и). Така че ако има колеги да са сменяли и мен живо ме интересува за размерите и метрите които трябват :roll:


Потребителски аватар
Vw vento 1.9 TDI
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 18 юли 2012 14:34
Автомобил: vw vento 1.9 tdi
Двигател: 1z 90 hp
Местоположение: София

Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z

Мнениеот Vw vento 1.9 TDI » Съб 09 мар 2013 19:23


здравейте колеги някой знае ли Какъв е размерът на маркучетата за ваком на vw vento 1.9 TDI 1Z 90 hp и някой знае ли дали ще станнат От тия вакуумни маркучета --> http://www.racing-mania.com/browse/category/id/67/


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот ventotdi » Съб 09 мар 2013 22:19


При този мотор разтоварването не е вакумно ,а с налягане и за да разберете дали Н75 е проблемен го отстранявате и вържете директно разтоварването от студената част на турбото към клапана за разтоварване.Правите диагностика и не трябва да по различно налягането от сорта на 0.65 .Ако параметрите си пасват означава ,че Н75 е развален. Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев :th_up

П.С. задължително е да имате буустметър да си следите редовно турбото :)


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот ludiq1918 » Нед 10 мар 2013 10:10


ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев :th_up

Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 10 мар 2013 12:03


ludiq1918 написа:
ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев :th_up

Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.


Много лесно, с бууст контролер. Аз одавна съм така на моя 1Z. С бууст контролера няма никакви пикове на турбото и винаги вдига зададеното налягане не повече.
Досега съм се въздържал да споделя във форума за бууст контролера защото тук всяка рационализация се приема с думите

-колега идеята ти е много тъпа, те хората не случайно са го направили така.


okar_20
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 06 фев 2015 7:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот okar_20 » Съб 07 фев 2015 0:12


Здравейте колеги.Днес се регистрирах в саита и се надявам някои да може да ми помогне.Живея и работя в Холандия и имам проблем с моя vw венто.При обслужването на колата в бг са сменени местата на вакумните маркучета и сега колата не върви.Ако някои може да ми каже от каде да видя схемата на нареждане ще съм много благодарен тъй като тук не могат да ми намерят схемата и ме пращат на дилър а за дилър ми трябват наи малко 600€


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 07 фев 2015 15:39


Колега предполагам ,че вентото е 1Z и говориш за маркучетата които влизат в Н75. Там не е вакуум ,а налягане и цветовете на маркучетата (ако са оригиналните) са така: http://fotem.pl/show/full/89f85f3ce14a9369c1fa5703f3e227f

Последна промяна от samo ra4na na zavoite на Съб 07 фев 2015 23:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи

Мнениеот drago_tr » Съб 07 фев 2015 20:52


...а в случай че са сменявани маркучите и не са цветни както е на снимката на колегата, може тази схема да използваш:

Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot], Piqndurnik и 40 госта