Колеги, моля за вашето съдйствие.
Колата е Голф 3 1.9tdi, 1Z, 90hps, 1994 г. Проблема е, че забива на 130 км/ч и до там. Качих я на vag-com и излезе грешка 00575 - Intake Manifold Pressure.
Поразрових се из нета и стигнах до 2 извода - проблема или в N75, или в някои от вакумните маркучета. Реших да започна първо с по-евтиния вариант маркучите.
Моля колегите, които са сменяли тези маркучи да споделят какво фи ще ми е нужно, колко маркучи и дали всички са еднакви.
Благодаря предварително!



Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
- vwrulzzz
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 03 ное 2011 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
Последна промяна от vwrulzzz на Чет 05 апр 2012 21:17, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 1Z
миналата седмица правихме такъв нищо не сменихме само раздвижихме лостчето на актуатор-а (уестгейт-а) или там както му се вика 

- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
колега моя голф е така 1.9 тди 90кс но скоростите не сам ми оригиналните може и от това да е при мене проблема но и аз така дига 140 и тва е а двигателя е пушка перфектен е но незнам дали проблема ми е от скоростите или от това което и ти си споменал 

- MrJackson
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
Аз преди година сменях N75 и спря да забива, но не ми харесва как върви. Много е мудна и искам и аз да сменя маркучетата, че като ги гледам на какво приличат 100% има някъде дупчица(и). Така че ако има колеги да са сменяли и мен живо ме интересува за размерите и метрите които трябват 

- Vw vento 1.9 TDI
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 18 юли 2012 14:34
- Автомобил: vw vento 1.9 tdi
- Двигател: 1z 90 hp
- Местоположение: София
Re: Смяна вакуум маркучи Голф 3 1Z
здравейте колеги някой знае ли Какъв е размерът на маркучетата за ваком на vw vento 1.9 TDI 1Z 90 hp и някой знае ли дали ще станнат От тия вакуумни маркучета --> http://www.racing-mania.com/browse/category/id/67/
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
При този мотор разтоварването не е вакумно ,а с налягане и за да разберете дали Н75 е проблемен го отстранявате и вържете директно разтоварването от студената част на турбото към клапана за разтоварване.Правите диагностика и не трябва да по различно налягането от сорта на 0.65 .Ако параметрите си пасват означава ,че Н75 е развален. Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев
П.С. задължително е да имате буустметър да си следите редовно турбото :)

П.С. задължително е да имате буустметър да си следите редовно турбото :)
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев![]()
Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
ludiq1918 написа:ventotdi написа: Аз лично не сменям клапани , а правя турбото да се разтоварва механично . Не излиза по скъпо от 1 лев![]()
Как по точно го правиш това механично разтоварване. Че и при мен има едно забиване за секунда от 2-ра на горе при около 1800-2000об таман като надува турбината и отивам към смяна на Н75, ама ако мога да го избегна бих се радвал.
Много лесно, с бууст контролер. Аз одавна съм така на моя 1Z. С бууст контролера няма никакви пикове на турбото и винаги вдига зададеното налягане не повече.
Досега съм се въздържал да споделя във форума за бууст контролера защото тук всяка рационализация се приема с думите
-колега идеята ти е много тъпа, те хората не случайно са го направили така.
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
Здравейте колеги.Днес се регистрирах в саита и се надявам някои да може да ми помогне.Живея и работя в Холандия и имам проблем с моя vw венто.При обслужването на колата в бг са сменени местата на вакумните маркучета и сега колата не върви.Ако някои може да ми каже от каде да видя схемата на нареждане ще съм много благодарен тъй като тук не могат да ми намерят схемата и ме пращат на дилър а за дилър ми трябват наи малко 600€
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1Z смяна вакуум маркучи
Колега предполагам ,че вентото е 1Z и говориш за маркучетата които влизат в Н75. Там не е вакуум ,а налягане и цветовете на маркучетата (ако са оригиналните) са така: http://fotem.pl/show/full/89f85f3ce14a9369c1fa5703f3e227f
Последна промяна от samo ra4na na zavoite на Съб 07 фев 2015 23:48, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 34 госта