
Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Здравейте.Стрелката на температурата, от София към Пловдив на едно и също място преди Цалапица, удря в дясно на 110 , индикацията за антифриза започва да мига. След около 1 мин стрелката пада в най- ляво 70 , антифризът продължава да мига, след това пак 110 и пак 70.При спиране, гасене , палене - стрелката застава на 90 без индикация за проблем. Същото става на влизане към София. Сменен е датчикът на тройника и термостата. Не губи антифриз , не надува.Къде е проблемът ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Хммм... и моя Пассат хич не обичаше да пътува до София
Винаги след подобна разходка ми извръткваше някакъв номер!
За сега поне Шарана не е показал подобни претенции
В твоя случай, майна, вероятно става дума за студена спойка на куплунга на таблото.
Обаче и идея нямам защо решава да си покаже магарията на точно определени места

Винаги след подобна разходка ми извръткваше някакъв номер!
За сега поне Шарана не е показал подобни претенции

В твоя случай, майна, вероятно става дума за студена спойка на куплунга на таблото.
Обаче и идея нямам защо решава да си покаже магарията на точно определени места
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Те нямаха ли таблата стабилизатор по напрежение ? Той нещо да се магари ...
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
И аз имам същия проблем,който се получи след ремонта на таблото.Причината за отварянето му беше,че в движение си светеха много слабо лампите за маслото и за температурата май.Според майстора,който го отремонтира е бил изгорял процесор някакъв,който пък беше заменен,като за 15лв.Но пък аз не открих видими следи от презапояване никъде по платката...Некъв факир като чи ли беше ел.техника.
Та по темата...След едно пътуване до София,на връщане,из Петрохан стрелката удари 110 градуса,сътветно спрях и отворих капака и нищо-нито бе прегряла,нищо не беше откачено около датчиците,двигателя си работеше нормално...Случайно бяха изгасени фаровете и уреда за температурата закова пак на 90гр.При пробно вкл.на фаровете,стрелката за около минута пак отиде на 110гр.След кратка консултация с ел.техника по телефона,се прибрах до Монтана.Междувременно установих,че като намаля на мин.интериорното осветление,в движение,на вкл.фарове,таблото си работи коректно,без да забива температурата...И в момента така се кара...На фарове,с намалено на мин.интериорно осветление.Според майстора,който се занимава с ремонта на таблото,трябва да се пусне още един кабел от масата на купето до 5-ти пин на таблото,че му се губела масата...Но така и не съм го разглобявал да пробвам този метод...Напролет,евентуално!
Колата е Голф 3 VR6 ААА,ако има значение...
Та по темата...След едно пътуване до София,на връщане,из Петрохан стрелката удари 110 градуса,сътветно спрях и отворих капака и нищо-нито бе прегряла,нищо не беше откачено около датчиците,двигателя си работеше нормално...Случайно бяха изгасени фаровете и уреда за температурата закова пак на 90гр.При пробно вкл.на фаровете,стрелката за около минута пак отиде на 110гр.След кратка консултация с ел.техника по телефона,се прибрах до Монтана.Междувременно установих,че като намаля на мин.интериорното осветление,в движение,на вкл.фарове,таблото си работи коректно,без да забива температурата...И в момента така се кара...На фарове,с намалено на мин.интериорно осветление.Според майстора,който се занимава с ремонта на таблото,трябва да се пусне още един кабел от масата на купето до 5-ти пин на таблото,че му се губела масата...Но така и не съм го разглобявал да пробвам този метод...Напролет,евентуално!
Колата е Голф 3 VR6 ААА,ако има значение...

-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
стабилизатора на напрежение в таблото, просто го презапои,колега 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Понякога стабилизатора дефектира.
За Пасата не знам, но на Голфа не беше запоен, а беше на цокъл (куплунг), най-обикновен 10V-тов стабилизатор 7810. Пък и по тази пластмасовата платка не бих препоръчал много-много да се запоява
.
За Пасата не знам, но на Голфа не беше запоен, а беше на цокъл (куплунг), най-обикновен 10V-тов стабилизатор 7810. Пък и по тази пластмасовата платка не бих препоръчал много-много да се запоява

- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Благодаря за отговорите момчета. Къде да го търся по таблото този стабилизатор , как изглежда ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"

Това, висящото като прилеп с главата надолу в горния десен ъгъл на снимката

На Пассат В3 е, но и при теб е същото
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
дам,презапояват се трите му пинове и става бетон 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Не, че не трябва, ама според мен ще е хоросан, а не бетон
Бетон ще е, ако заедно със стабилизатора, презапои човека и куплунга.
Това присветване е типичен признак за начален тест на уредчето за температура.
Отделно - колегата не е споменал за аномалии с горивомера, а той също се захранва от стабилизатора.

Бетон ще е, ако заедно със стабилизатора, презапои човека и куплунга.
Това присветване е типичен признак за начален тест на уредчето за температура.
Отделно - колегата не е споменал за аномалии с горивомера, а той също се захранва от стабилизатора.
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Мерси за снимката , radotom
. Стрелката за горивото не се променя

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Щом нямаш проблеми с горивомера значи стабилизаторът си е наред, не бързай да сваляш таблото.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Това с горивомера да не е при ТДИ,щото колегата е с ААЗ,и таблата май не са напълно еднакви вътре.Може и да греша,не знам.Другия вариянт е проба с работещо табло(ако намериш от познат).Или рискуваш 20тина лв.и от морга или от cars bg ,mibile .bg
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Обърках,за кой автомобил става дума.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.9 TDI AHU - температурата " откача"
Аз не бих си разпарчедосал таблото за нищо на света ако не съм сигурен, че е неизбежно. Бих започнал с преглед на кабелите и буксата на датчика, измервания с омметър и евентуално смяна на самия датчик.
ПП Добре е че на Пасата платката е истинска, а не найлонова като на стария ми Голф.
ПП Добре е че на Пасата платката е истинска, а не найлонова като на стария ми Голф.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта