Passat B6 2.0 TDI 2005 задържане педала на съединителя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Passat B6 2.0 TDI 2005 задържане педала на съединителя

Мнениеот VW_passatOR » Пон 23 мар 2015 19:00


Ще споделя няколко впечатления възможно е да са свързани в един проблем а може и не. Passat B6 2.0 TDI 2005. При отпускане педала на съединителя се усеща може би в последните 3-4 см леко задържане (по-бавно връщане). За този проблем един майстор каза че демфера е тръгнал но може по-натам да го сменя със съединителя. Другото което е при изключена скорост и спиране (било то със спирачка или по инерция) между 20 и 0 км/ч се усеща някакво тресене. Не мисля че дисковете са за смяна защото и без спирачка го прави. При палене на студен двигател и изключена от скорост след пускането на съединителя леко помръдва напред колата може би 2-3 см въпреки че не е на скорост.




Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 2.0 TDI 2005 задържане педала на съединителя

Мнениеот ortiz » Сря 25 мар 2015 23:21


И аз мисля ,че е демпферния маховик.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта