Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Здравейте колеги , имам голф 2 1.6D , преди седмица смених двигателя с 1.9TD AAZ мисля от голф 3. До тук добре двигателя е перфектен и цяла седмица го разтривам вече . Старият двигател нямаше никакви кабели или електроники освен 1 кабелче на клапанчето за нафтата на помпата а новият има и други кабели по помпата които не знам за какво са и дали изобщо да търся решение как и къде да се включват.Ако имате идеи много благодаря.
Последна промяна от marin9342 на Пет 03 апр 2015 5:24, променено общо 2 пъти.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9тд
Иаз съм с ААЗ ,обаче точно там нямам кабели.На моята помпа има още едно кабелче което е вързано за друг клапан,който не виждам на твоята помпа.Щом нямаш проблеми карай си и си свиркай.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1.9тд
Обърни внимание на т.4 и т.21 от правилата и си оправи заглавието.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Не съм адвокат на колегата ,ама не виждам какво е сгрешил с темите или заглавията...или тр. да си търсим други форуми или някой не може да чете или се прави на .......!!!
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Е... благодаря колега оправих си заглавието по правилата . И аз така съм се замислил за друг форум тук когато и да пусна нещо все е не както трябва.Иначе разбрах кое за какво е или поне майстора така каза това са датчици който мерят някакво налягане , неща който в моя случай не ми трябват.Иначе мотора е на пушка.Дано и аз съм бил полезен на някой със същия проблем
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Не колега, мисля, че точно посоченият не мери налягане. Няма се учудя ако е за ход на плунжера/буталцето. Но каква е точно целта му, не знам. Засичал съм такова нещо поне в две коли ( последните години по мех.дизели на ВАГ), но не съм се задълбочавал за какво е и каква е функцията му.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Еми майстора така каза но май и той не знаеше за какво е (гаси майстора) аз по принцип съм бос по тия работи , въж да ти изкърпя колата да ама за двигатели...аз за друго се притеснявам дали мотора се ползва на 100%
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа
Водния дух1 написа:Не съм адвокат на колегата ,ама не виждам какво е сгрешил с темите или заглавията...или тр. да си търсим други форуми или някой не може да чете или се прави на .......!!!
Правила за постване във форума Публикувано на: 08 Фев 2010 16:51
4. Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им, да бъдат написани без правописни грешки и без главни букви. За някои раздели има специални щаблони за заглавието, които трябва да се спазват. След като намерите отговор на въпроса, който сте задали, или решение на проблемът, пред който сте били изправени, добавете това в заглавието и споделете наученото в темата, за да помогнете и на други потребители след вас.
Сега едно кратко пояснение за всички, относно причината за задължително използване на тези шаблони за заглавия в Техническите раздели.
1. Информацията във форума е толкова много, че търсенето в нея е далеч по-лесно, ако основната част от същността на темата фигурира още в заглавието. Така за всеки, който има проблем, ще е много по-лесно да отсее нужните за него теми, а не да рови безкрайно в необятното пространство от теми (за Голфове например). Освен това, особено в по-натоварените раздели, броят на темите дори за един ден е голям (почти цяла страница) и е далеч по-лесно човек да се ориентира в тях при правилно написано заглавие.
2. От особено значение е заглавието да започва с името на модела (Пасат, Голф, Поло, Туарег и т.н.), след това година и двигател (ако има значение) и най-накрая проблема, за който става въпрос. Това се налага отново във връзка с оптимизиране на резултатите от търсене, при това не само с търсачката на форума, а най-вече с големите общи търсачки (чичко Гугъл например). По този начин, при търсене в тях има много по-голяма вероятност темите от нашия форум да излизат на по-предни позиции. От там повече хора ще могат да ги прочетат, което води след себе си две ползи:
- повече хора ще могат да достигнат лесно до съответна тема, съдържаща решение на техния проблем;
- повече хора, които имат решение на проблема (мнение по конкретен въпрос), могат да достигнат до съответната тема и да дадат решение, което те са намерили. По този начин, възможността да се намери решение на даден проблем се увеличава значително.
3. Имайте предвид, че тези шаблони отдавна са зададени като препоръка в раздел Добре дошли, но сега използването им става задължително.
До кога ще сме на принципа "Може на мене да ми е зле, ама що на Вуте да му е добре...?! "
Ако имате нужда от помощ за да не се изкушавате да посещавате този форум ми пишете на ЛС
А сега определено защото ми харесаха коментарите на типичното Българско съзнание...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 63 госта