Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
marin9342
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
Автомобил: MK2
Двигател: AAZ
Местоположение: София

Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот marin9342 » Чет 02 апр 2015 19:49


Здравейте колеги , имам голф 2 1.6D , преди седмица смених двигателя с 1.9TD AAZ мисля от голф 3. До тук добре двигателя е перфектен и цяла седмица го разтривам вече . Старият двигател нямаше никакви кабели или електроники освен 1 кабелче на клапанчето за нафтата на помпата а новият има и други кабели по помпата които не знам за какво са и дали изобщо да търся решение как и къде да се включват.Ако имате идеи много благодаря.
Прикачени файлове
P3300006.JPG
P3300007.JPG
P3300008.JPG

Последна промяна от marin9342 на Пет 03 апр 2015 5:24, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1.9тд

Мнениеот Водния дух1 » Чет 02 апр 2015 20:37


Иаз съм с ААЗ ,обаче точно там нямам кабели.На моята помпа има още едно кабелче което е вързано за друг клапан,който не виждам на твоята помпа.Щом нямаш проблеми карай си и си свиркай.


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1.9тд

Мнениеот ivostefanov » Чет 02 апр 2015 22:16


Обърни внимание на т.4 и т.21 от правилата и си оправи заглавието.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот Водния дух1 » Пет 03 апр 2015 20:04


Не съм адвокат на колегата ,ама не виждам какво е сгрешил с темите или заглавията...или тр. да си търсим други форуми или някой не може да чете или се прави на .......!!!


marin9342
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
Автомобил: MK2
Двигател: AAZ
Местоположение: София

Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот marin9342 » Пет 03 апр 2015 20:40


Е... благодаря колега оправих си заглавието по правилата . И аз така съм се замислил за друг форум тук когато и да пусна нещо все е не както трябва.Иначе разбрах кое за какво е или поне майстора така каза това са датчици който мерят някакво налягане , неща който в моя случай не ми трябват.Иначе мотора е на пушка.Дано и аз съм бил полезен на някой със същия проблем


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот samo_pechka » Пет 03 апр 2015 20:54


Не колега, мисля, че точно посоченият не мери налягане. Няма се учудя ако е за ход на плунжера/буталцето. Но каква е точно целта му, не знам. Засичал съм такова нещо поне в две коли ( последните години по мех.дизели на ВАГ), но не съм се задълбочавал за какво е и каква е функцията му.


marin9342
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
Автомобил: MK2
Двигател: AAZ
Местоположение: София

Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот marin9342 » Пет 03 апр 2015 21:18


Еми майстора така каза но май и той не знаеше за какво е (гаси майстора) аз по принцип съм бос по тия работи , въж да ти изкърпя колата да ама за двигатели...аз за друго се притеснявам дали мотора се ползва на 100%


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK2 1.9TD AAZ проблем с горивната помпа

Мнениеот ivostefanov » Пет 03 апр 2015 21:42


Водния дух1 написа:Не съм адвокат на колегата ,ама не виждам какво е сгрешил с темите или заглавията...или тр. да си търсим други форуми или някой не може да чете или се прави на .......!!!

Правила за постване във форума Публикувано на: 08 Фев 2010 16:51

4. Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им, да бъдат написани без правописни грешки и без главни букви. За някои раздели има специални щаблони за заглавието, които трябва да се спазват. След като намерите отговор на въпроса, който сте задали, или решение на проблемът, пред който сте били изправени, добавете това в заглавието и споделете наученото в темата, за да помогнете и на други потребители след вас.
Сега едно кратко пояснение за всички, относно причината за задължително използване на тези шаблони за заглавия в Техническите раздели.

1. Информацията във форума е толкова много, че търсенето в нея е далеч по-лесно, ако основната част от същността на темата фигурира още в заглавието. Така за всеки, който има проблем, ще е много по-лесно да отсее нужните за него теми, а не да рови безкрайно в необятното пространство от теми (за Голфове например). Освен това, особено в по-натоварените раздели, броят на темите дори за един ден е голям (почти цяла страница) и е далеч по-лесно човек да се ориентира в тях при правилно написано заглавие.

2. От особено значение е заглавието да започва с името на модела (Пасат, Голф, Поло, Туарег и т.н.), след това година и двигател (ако има значение) и най-накрая проблема, за който става въпрос. Това се налага отново във връзка с оптимизиране на резултатите от търсене, при това не само с търсачката на форума, а най-вече с големите общи търсачки (чичко Гугъл например). По този начин, при търсене в тях има много по-голяма вероятност темите от нашия форум да излизат на по-предни позиции. От там повече хора ще могат да ги прочетат, което води след себе си две ползи:
- повече хора ще могат да достигнат лесно до съответна тема, съдържаща решение на техния проблем;
- повече хора, които имат решение на проблема (мнение по конкретен въпрос), могат да достигнат до съответната тема и да дадат решение, което те са намерили. По този начин, възможността да се намери решение на даден проблем се увеличава значително.

3. Имайте предвид, че тези шаблони отдавна са зададени като препоръка в раздел Добре дошли, но сега използването им става задължително.


До кога ще сме на принципа "Може на мене да ми е зле, ама що на Вуте да му е добре...?! "

Ако имате нужда от помощ за да не се изкушавате да посещавате този форум ми пишете на ЛС

А сега определено защото ми харесаха коментарите на типичното Българско съзнание...
:lock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 83 госта