1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
колата е с двигател 1.9 тди АФН има проблем да пали топла из форумите разбрах че някои колеги са слагали съпротивление от 1 килоом между 1 и 3 пин на буксата на дачика за водата и така лъжели компютара че е по студено и колата палела .........да ама при мене не става възможно ли е да букрам кабелите и двата са кафяво с синио .....съзможно ли е за мен да трябва по различно съпротивление (иначе като откача буксата и колата си пали веднага
- manekena
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: за топлото палене (съпротивление)
слагай чеп 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: за топлото палене (съпротивление)
Откачена букса и монтирано съпротивление са различни неща за компа.Имаше подобна тема-колега искаше да свърже съпротивлението така,че да се включва(лъже компа) само докато върти на стартер,ако може да откриеш темата или него да сподели резултата.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: за топлото палене (съпротивление)
Дано да е така при теб,опитах се да достигна максимално до твоя модел но ако има разлики драскай.
Така е при мен и за сега си работи
На релето не съм написал оригиналната номерация за кой крак съотвества и съм ги означил с 1,2,3 другите са ясни.
Ако ползваш друг вид реле трябва да си го замериш кой крак какъв е
СХЕМАТА В ТОЗИ ПОСТ Е СГРЕШЕНА. ПО- НАДОЛУ Е ПРАВИЛНАТА
Така е при мен и за сега си работи
На релето не съм написал оригиналната номерация за кой крак съотвества и съм ги означил с 1,2,3 другите са ясни.
Ако ползваш друг вид реле трябва да си го замериш кой крак какъв е

СХЕМАТА В ТОЗИ ПОСТ Е СГРЕШЕНА. ПО- НАДОЛУ Е ПРАВИЛНАТА

Последна промяна от minimalizum на Пон 25 юли 2011 19:53, променено общо 2 пъти.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: за топлото палене (съпротивление)
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Колега ето една тема точно по твоя проблем. И аз някъде четох за тея схеми за паленето обаче в поледствие се оказа, че това нещо не е много подходящо.
Колега ето една тема точно по твоя проблем. И аз някъде четох за тея схеми за паленето обаче в поледствие се оказа, че това нещо не е много подходящо.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: за топлото палене (съпротивление)
Sashko_Trg написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
Колега ето една тема точно по твоя проблем. И аз някъде четох за тея схеми за паленето обаче в поледствие се оказа, че това нещо не е много подходящо.
Статията всички сме я чели. И като компромис с финансите прибягваме до следното решение със резистора.
За проблеми с тази схема за сега не съм чул някой да има.
Разбира се че е най добре ако имаш пари да се погледне
-- акумулатора-
--- стартера-
----връзки между горе споменатите
евентуално нафтова помпа и други компоненти по запалителната система като много краен вариант.

-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: за топлото палене (съпротивление)
това е правилната схема 

Последна промяна от minimalizum на Пон 25 юли 2011 19:54, променено общо 2 пъти.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: за топлото палене (съпротивление)
Защо тогава не опиташ с прегодирането на автоматик ?
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: за топлото палене (съпротивление)
Sashko_Trg написа:Защо тогава не опиташ с прегодирането на автоматик ?
защото колата не може да се прекодира


minimalizum написа:снощи спейки съм начертал грешно схемата........без причина за тревога ако сте пробвали
това е правилната схема
благодаря за схемата аз го правех по друг начин слагах съпротивлението между двата кабела при закачена букса иначе това с релето ми е ясно
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: за топлото палене (съпротивление)



Ако се поставя съпротивлението само така между 2 кабела на буксата без да се прекъсва веригата мисля че дори става обратния ефект защото дори омовете падат към компа ( и това по програмата значи по- голяма температура )
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: за топлото палене (съпротивление)
Най-правилния вариант е да се оправи софтуерно, но е средно скъпо (100лв вземат разни хора). Може да се оправи само този проблем без да се променя вървежа на колата. Ако можеш сам да си качищ и свалиш софтуера мога и аз да ти го оправя. Пък и пари няма да ти взема
.
С прекодиране се променят доста неща, а не само паленето. На автоматик доста от настройките са различни.
А това със съпротивлението - трябва да е там докато запали и после да го няма. Защото иначе мотора отчита по-ниска температура на мотора и прави разни дивотии относно горивоподаването.

С прекодиране се променят доста неща, а не само паленето. На автоматик доста от настройките са различни.
А това със съпротивлението - трябва да е там докато запали и после да го няма. Защото иначе мотора отчита по-ниска температура на мотора и прави разни дивотии относно горивоподаването.
Последна промяна от brum на Пет 05 авг 2011 12:55, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: за топлото палене (съпротивление)
То това е идеята с релето. То се управлява от стартера, като завъртиш на стартер релето включва и добавя сложеното съпротивление, като върнеш ключа то превключва и вече е само съпротивлението на датчика. Само не знам това прекъсване, което се получава при превключването дали компютъра няма да го отчете като грешка.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: за топлото палене (съпротивление)
преди малко го сложих релето с съпротивлението колата пали перфектно не сум я закачал на ваг ком за да вида за грешка ама и да има не ми пука вобще тя само си седи не пречи по никакъв начин на работата на двигатела 
знам кои го прави за 150 лв но трябва и на море да се ходи а и няма да се жена за тая кочина


знам кои го прави за 150 лв но трябва и на море да се ходи а и няма да се жена за тая кочина


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: за топлото палене (съпротивление)
Всеки решава за себе си
. С релето е удачен вариант. Компа няма да записва грешка.

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: за топлото палене (съпротивление)
Резистора го вържи между 1 и 3 , а не между 1 и 2 !
И да не питаш '-Що ?" , ще ти кажа :
В твоят вариант има момент в който веригата е прекъсната ( в момента на превключване) и ще ти набива грешка "темп датчик" !

И да не питаш '-Що ?" , ще ти кажа :
В твоят вариант има момент в който веригата е прекъсната ( в момента на превключване) и ще ти набива грешка "темп датчик" !

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта