1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета запецва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета запецва

Мнениеот Едуард » Пон 29 юни 2015 11:40


Здравейте.Имам въпрос отнаса се за vw passat b5 1.9tdi 110 коня махнах катализатора и всички гърнета и се получи едно запецване и колата набира мн по бавно колкото и да я натискам.. А към 2000 оборота до 2-200/300 има и заглъхване..моля ако някой знае решение или се е сблъсквал с такъв случай да сподели..Благодаря на всички предварително ! :)




Потребителски аватар
Golf1102000
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 11 май 2015 13:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110+
Местоположение: София

Re: Проблем след премахване на катализатор и всички гърнета

Мнениеот Golf1102000 » Пон 29 юни 2015 14:35


Аз също премахнах всичките гърнета и нямам проблем, даже ми харесва повече как върви от преди... Провери нещо друго... ЕГР, вакуми


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот novatora » Пон 29 юни 2015 16:22


Колегата е прав. Нещо сте разместили или бутнали по системата.


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Пон 29 юни 2015 18:18


Тръбите ги оставихме така както са с чупките..всичко го правехме постепенно първо махнах катализатора просто е избушен от тогава започна да запецва.. Като свалих задното гърне се оправи и след като махнах средното направо заби супер много...тръбата е на 55 дали не е малка ?


mirkoslav
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 4:29
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот mirkoslav » Пон 29 юни 2015 21:14


И при мен се получи същото,но премахването на гърнетата съвпадна и със смяна на Н75 и не знам от къде дойде проблема..просто спря да върви :х


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Пон 29 юни 2015 22:33


Аз съм си с 55 но се чудя ако я направя без кривки и да е на 75 дали ще има промяна


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Stivi » Пон 29 юни 2015 23:04


Няма как да е от махането на катализатора проблема с вървенето,докато е търбушен нещо е бутнато и затова :a045


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Вто 30 юни 2015 8:38


Въпросът е,че след премахване на средното гърне просто забива много...след махането на катализатора беше незначителна разликата това не ми пречеше толкова но сега вече е прекалено... :scare3


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот novatora » Вто 30 юни 2015 8:53


Махането на катализатора на дизелов мотор не би трябвало да оказва влияние на вървежа. Само бензинките със 2 ланди сонди имат проблеми. При нас като нямаш тапа на изхода газовете излизат по бързо, съответно турбото държи и по ниска температура което удължава живота му. Не вярвам да става увличане на турбината от бързото излизане на газовете. Много колеги има с прави генерации и нямат проблеми. Моя б5.5 avf 131 коня също няма катализатор. Гърнета стоят но и без тях няма да има проблеми. Данеби без да искате сте разместили актоатора? Н75 как е?


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот lz2aii » Вто 30 юни 2015 9:08


И аз не мисля, че премахването на катализатора и гърнетата са в пряка причинно-следствена връзка с по-бавното ускорение. По - скоро сте забравили да закачите я някой вакуум, я нещо друго. Прилича ми като на постоянно разтоварена турбина. Във високите обороти (разбирай над 3000-3500) добре ли върви?


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Вто 30 юни 2015 9:44


novatora написа:Махането на катализатора на дизелов мотор не би трябвало да оказва влияние на вървежа. Само бензинките със 2 ланди сонди имат проблеми. При нас като нямаш тапа на изхода газовете излизат по бързо, съответно турбото държи и по ниска температура което удължава живота му. Не вярвам да става увличане на турбината от бързото излизане на газовете. Много колеги има с прави генерации и нямат проблеми. Моя б5.5 avf 131 коня също няма катализатор. Гърнета стоят но и без тях няма да има проблеми. Данеби без да искате сте разместили актоатора? Н75 как е?


Не съм много на вътре я нещата и не те разбрах какво точно имаш предвид с последното актоатора или H75.. Просто свалихме гърнетата и на тяхно място залепихме друга тръба към останалата


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Вто 30 юни 2015 9:45


lz2aii написа:И аз не мисля, че премахването на катализатора и гърнетата са в пряка причинно-следствена връзка с по-бавното ускорение. По - скоро сте забравили да закачите я някой вакуум, я нещо друго. Прилича ми като на постоянно разтоварена турбина. Във високите обороти (разбирай над 3000-3500) добре ли върви?


Към тези обороти е малко по-добре но... Пак е малко по бавна от преди.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Spas » Вто 30 юни 2015 10:18


Аз нямам нито едно гърне на моето ТДИ и нямам никакви проблеми! Търси си проблема другаде, започни от диагностика. :th_up


Едуард
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 29 юни 2015 10:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот Едуард » Вто 30 юни 2015 11:52


Spas написа:Аз нямам нито едно гърне на моето ТДИ и нямам никакви проблеми! Търси си проблема другаде, започни от диагностика. :th_up


Пуснах и ми излезе някаква грешка но не погледнаг каква понеже съм на работа и бързах само я изчистих довечера ще проверя как е и ще споделя :11


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап

Мнениеот novatora » Вто 30 юни 2015 12:41


Актоатор е онова нещо на турбото като лостче и кръгла кокуцка. То управлява турбената. Н 75 също отговаря за разтоварването на турбото от налягането.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта