1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета запецва
1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета запецва
Здравейте.Имам въпрос отнаса се за vw passat b5 1.9tdi 110 коня махнах катализатора и всички гърнета и се получи едно запецване и колата набира мн по бавно колкото и да я натискам.. А към 2000 оборота до 2-200/300 има и заглъхване..моля ако някой знае решение или се е сблъсквал с такъв случай да сподели..Благодаря на всички предварително ! :)
- Golf1102000
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 11 май 2015 13:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110+
- Местоположение: София
Re: Проблем след премахване на катализатор и всички гърнета
Аз също премахнах всичките гърнета и нямам проблем, даже ми харесва повече как върви от преди... Провери нещо друго... ЕГР, вакуми
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Колегата е прав. Нещо сте разместили или бутнали по системата.
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Тръбите ги оставихме така както са с чупките..всичко го правехме постепенно първо махнах катализатора просто е избушен от тогава започна да запецва.. Като свалих задното гърне се оправи и след като махнах средното направо заби супер много...тръбата е на 55 дали не е малка ?
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
И при мен се получи същото,но премахването на гърнетата съвпадна и със смяна на Н75 и не знам от къде дойде проблема..просто спря да върви :х
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Аз съм си с 55 но се чудя ако я направя без кривки и да е на 75 дали ще има промяна
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Няма как да е от махането на катализатора проблема с вървенето,докато е търбушен нещо е бутнато и затова 

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Въпросът е,че след премахване на средното гърне просто забива много...след махането на катализатора беше незначителна разликата това не ми пречеше толкова но сега вече е прекалено... 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Махането на катализатора на дизелов мотор не би трябвало да оказва влияние на вървежа. Само бензинките със 2 ланди сонди имат проблеми. При нас като нямаш тапа на изхода газовете излизат по бързо, съответно турбото държи и по ниска температура което удължава живота му. Не вярвам да става увличане на турбината от бързото излизане на газовете. Много колеги има с прави генерации и нямат проблеми. Моя б5.5 avf 131 коня също няма катализатор. Гърнета стоят но и без тях няма да има проблеми. Данеби без да искате сте разместили актоатора? Н75 как е?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
И аз не мисля, че премахването на катализатора и гърнетата са в пряка причинно-следствена връзка с по-бавното ускорение. По - скоро сте забравили да закачите я някой вакуум, я нещо друго. Прилича ми като на постоянно разтоварена турбина. Във високите обороти (разбирай над 3000-3500) добре ли върви?
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
novatora написа:Махането на катализатора на дизелов мотор не би трябвало да оказва влияние на вървежа. Само бензинките със 2 ланди сонди имат проблеми. При нас като нямаш тапа на изхода газовете излизат по бързо, съответно турбото държи и по ниска температура което удължава живота му. Не вярвам да става увличане на турбината от бързото излизане на газовете. Много колеги има с прави генерации и нямат проблеми. Моя б5.5 avf 131 коня също няма катализатор. Гърнета стоят но и без тях няма да има проблеми. Данеби без да искате сте разместили актоатора? Н75 как е?
Не съм много на вътре я нещата и не те разбрах какво точно имаш предвид с последното актоатора или H75.. Просто свалихме гърнетата и на тяхно място залепихме друга тръба към останалата
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
lz2aii написа:И аз не мисля, че премахването на катализатора и гърнетата са в пряка причинно-следствена връзка с по-бавното ускорение. По - скоро сте забравили да закачите я някой вакуум, я нещо друго. Прилича ми като на постоянно разтоварена турбина. Във високите обороти (разбирай над 3000-3500) добре ли върви?
Към тези обороти е малко по-добре но... Пак е малко по бавна от преди.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Аз нямам нито едно гърне на моето ТДИ и нямам никакви проблеми! Търси си проблема другаде, започни от диагностика. 

Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Spas написа:Аз нямам нито едно гърне на моето ТДИ и нямам никакви проблеми! Търси си проблема другаде, започни от диагностика.
Пуснах и ми излезе някаква грешка но не погледнаг каква понеже съм на работа и бързах само я изчистих довечера ще проверя как е и ще споделя

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Актоатор е онова нещо на турбото като лостче и кръгла кокуцка. То управлява турбената. Н 75 също отговаря за разтоварването на турбото от налягането.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта