Подгревател за гориво !!!
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
Подгревател за гориво !!!
Здравейте, мой познат с Форд дизел си е монтирал такъв от Рено и каза, че от тогава му е поднал разхода с повече от 0.5л/100км. Самия подгревател е кутия през която минава охлаждащата течност на двигателя!!! Дали има резон да си търся и аз и има ли други с подобно подобрение ???

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ами по принцип горивото, което се връща от помпата, е вече загрято, и се всмуква отново, + студено гориво от резервоара, така че..
Не знам как е при форд, и дали имат подобна система.
Освен това съм чувал, че се продават електрически подгреватели, които се монтират под горивния филтър, и пак помагат при паленето зимата.
Не знам как е при форд, и дали имат подобна система.
Освен това съм чувал, че се продават електрически подгреватели, които се монтират под горивния филтър, и пак помагат при паленето зимата.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Аз не мисля че загряването на горивото има някакво влияние за изгарянето му(при запалване и изгарянето на дизела в горивната камера е важно цетановото число а не температурата му на входа). Аз на моята кола имам радиаторче под колата през което минава горивото преди да стигне до двигателя т.е. принудително изстудяване! Едва ли сегашните инженери са го направили ей така без смисъл
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
versace написа:...Аз на моята кола имам радиаторче под колата през което минава горивото преди да стигне до двигателя т.е. принудително изстудяване! ...
Радиаторчето е за охлаждане на ОБРАТНАТА нафта! Това се прави за да се предпази пластмасовия резервоар от прегряване. Нафтата при Помпа-Дюза охлажда инжекторите и е със значително по-висока температура от дизела с разпределителна помпа.
А дали подгряването може да води до икономии, не неможе!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Както казах вече ползата може да е само на теория но при всички поло
жения температурата преди непосредственото вптъскване не бива да бъде ниска от гледна точка на това че физичните реакции последващи
от впруъскването обуславят добрата работа.Когато междомолеулното отстояние при висока температура е повишено разпръскването е по
добро.
жения температурата преди непосредственото вптъскване не бива да бъде ниска от гледна точка на това че физичните реакции последващи
от впруъскването обуславят добрата работа.Когато междомолеулното отстояние при висока температура е повишено разпръскването е по
добро.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
don hose написа:Както казах вече ползата може да е само на теория но при всички поло
жения температурата преди непосредственото вптъскване не бива да бъде ниска от гледна точка на това че физичните реакции последващи
от впруъскването обуславят добрата работа.Когато междомолеулното отстояние при висока температура е повишено разпръскването е по
добро.
Естествено визкозитета на нафтата при -20 и 80 градуса е различен. Само дето загряването над 80 градуса е безсмислено.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Пропускате един много съществен факт , а той е че преди да достигне дюзата горивото минава през горивонагнетателната помпа където при нагнетяването се загрява до доста висока температура така че според мен този нагревател в резервоара е единствено за да улесни паленето! А за това че му е бутнало разхода с половин литър дълбоко се съмнявам защото това си е горе долу 7-8% процента икономмия за която е изключено онези момчета с белите манти и дебелите очила да не са се сетили 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
vladtod написа:По времето когато учих в автото,карах практиката в дапа на градски транспорт,зимно време слагаха на автобусите една серпентина на ауспусите,от медна тръба я огъваха собственоръчно 2-3 врътки за да минава горивото и да се затопля.
Това едно време ако значи преди 10 години има две пречини да са го правили: първата е че се използваше нафта без абсолютно никакви подобрители за студеното време а чистия дизел се парафинира при минус 12 или 15 градуса не съм много сигурен и замръзва при минус 22градуса , и втората че тези реисове са на по 30 че и косур години и им трябва половин час работа на празен ход за да си наместят буталата и да започнат да правят на половина от нормалното компресия
Незнам дали си виждал но имаше и един друг чалъм за палене на такива машини : взимат се няколко вестника и се слагат под картера палят се и след това ако е рекъл господ пали ако ме процедурата се повтаря докато не запали а по Пернишко съм виждал дажи и дръвца хвърляха под една виятнамка

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта

???