
Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Момчета, здравейте! Колата е пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF мотор. Имам омасляване около ЕГР-а и няколко майстора ми казаха, че му е спукана мембраната. Да, но пропуснах да поразпитам какви проблеми може да създава това. Пушене, лошо палене, загуба на бууст от турбото?
Струва ли си да го затапя или както съм си наумил да търся друг втора ръка? Мога ли да карам така докато намеря друг ЕГР?


- Sonny_89
- Мнения: 871
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ЕГР клапан
Записвам се за темата , защото и при мен е също положението и май ще го затапвам 

-
red.devilll
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с ЕГР клапан
И да ги затапите пак ще текът.Няма как да спрете маслото от маслените пари да не минават от там
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Проблем с ЕГР клапан
Ама аз за спукана мембрана говоря. Така повечко маже :D
- Sonny_89
- Мнения: 871
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ЕГР клапан
streetracer1 написа:Ама аз за спукана мембрана говоря. Така повечко маже :D
Именно......
- Sonny_89
- Мнения: 871
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ЕГР клапан
абе то може ама едва ли ефекта ще е като при "хардуерното" 

- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с ЕГР клапан
Имам такъв егр клапан който иска да пише 130 лв.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Проблем с ЕГР клапан
Без спам, моля Ви. Цената е абсурдна.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ЕГР клапан
Колеги имам един въпрос по отношение на EGR клапаните. За всички коли като цяло с ЕГР , не може ли просто да се затапи вакуума който влиза в клапана? Или трябва задължително да се махне софтуерно?
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Ако и заседнал отворен файда няма като затпиш само вакума.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Е да, говоря ако клапана си е работещ, безпроблемен дали просто може да се изкара вакуумчето и да се затапи?
- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
И аз имах някакво омаслуване от там. Реших си проблема генерално- при поставянето на чипа, затапиха софтуерно и хардуерно ЕГР-а, свалиха и почистиха турбината и отстраниха катализатора.... е на друга кола се качих !
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Колеги, темата беше съвсем друга...
- vanesto
- Мнения: 6363
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
GolfHighL написа:Е да, говоря ако клапана си е работещ, безпроблемен дали просто може да се изкара вакуумчето и да се затапи?
Безпроблемно е да, аз съм така, със съчма във вакуума. След това дебитомера ми започна дава по-високи стойности - това значи, че клапана уплътнява добре. Ако не уплътнява, тогава може да се сложи ламарина. Колега streetracer1, аз не разбрах твоят майстор как разбра, че е спукана мембраната само по омазняването, след като всички текват рано или късно. Моят е затапен и е целия в масло. Да не се бъркаш с уплътненията на ЕГР-а?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта