
Fabiq RS vs Polo 1,9 d
Fabiq RS vs Polo 1,9 d
Имам ги и двата автомобила.Фабията по-отдавна.Направи ми впечатление,че Полото колкото и да го форсираш не изпушва грам.Фабията за разлика от него си припушва солидно като я реснеш.Сега за возия и ускорение няма смисъл да се коментира,защото Фабията е 131 коня и е 2005-ма 24000км,а Полото е 1996-поне 175000 км/нов внос
/.Дали проблема не е в системата помпа-дюза,която дава по-големи дебити на гориво към двигателя?

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
erich написа:anndroo написа:Колега има много писано сотносно припушването на какво се дължи
Дай линк за припушването на PD мотора.Аз поне не можах да открия
Ми новия мотор 2.0ТДИ 140 си подпушва като го резнеш повече, също така и като се паркира припушва малко.
Гледам по-други форуми са писали, че всички 2.0ТДИ припушват и няма място за тревога.
За сметка на това пък съм гледал доста 1.9ТДИ 105коня BXE мотора (тоя последния) и по-стария 1.9TDI 100к.с AXR и двата не пушат и грам.
Даже с това 1.9ТДИ 105коня дето съм го карал му е давано страшно много газ и не къди.
Моля някой да даде линк, ако е писано преди това във форума за припушването на дизеляците, че там ми е голяма мъгла.

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
На мен ми се струва че това е просто от настроиките на самите нагнетателни помпи! Защото все пак това е RS кола със спортен дух!!! При рязко подаване на газ се впръсква повече гориво за да не се получава "задъхване на мотора" и тъи като турбото не може да реагира толкова бързо (променливата геометрия) колкото ПД-ите има по малко количество кислород и от там припушването при рязко подаване на газ. Но това не е болка за умиране ( да му мисли онзи от зад
) Но все пак това дето съм го написал е малко съчинение по картинка и не съм много сигурен но моята логика на там бие 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта