Fabiq RS vs Polo 1,9 d

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Fabiq RS vs Polo 1,9 d

Мнениеот erich » Пон 30 апр 2007 19:35


Имам ги и двата автомобила.Фабията по-отдавна.Направи ми впечатление,че Полото колкото и да го форсираш не изпушва грам.Фабията за разлика от него си припушва солидно като я реснеш.Сега за возия и ускорение няма смисъл да се коментира,защото Фабията е 131 коня и е 2005-ма 24000км,а Полото е 1996-поне 175000 км/нов внос ;)/.Дали проблема не е в системата помпа-дюза,която дава по-големи дебити на гориво към двигателя?




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 30 апр 2007 20:13


Колега има много писано сотносно припушването на какво се дължи


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Пон 30 апр 2007 20:16


anndroo написа:Колега има много писано сотносно припушването на какво се дължи

Дай линк за припушването на PD мотора.Аз поне не можах да открия


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 30 апр 2007 20:22


са не мога да го търся,но пушенето се дулжи от (ако е черно) преобогатена смес демек повече нафта или недостиг на въздух,но аз предполагам вуздушен филтър.


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Пон 30 апр 2007 20:26


anndroo написа:са не мога да го търся,но пушенето се дулжи от (ако е черно) преобогатена смес демек повече нафта или недостиг на въздух,но аз предполагам вуздушен филтър.

Грешно предполагаш щото всичко е сменено!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 30 апр 2007 20:27


erich написа:
anndroo написа:Колега има много писано сотносно припушването на какво се дължи

Дай линк за припушването на PD мотора.Аз поне не можах да открия


Ми новия мотор 2.0ТДИ 140 си подпушва като го резнеш повече, също така и като се паркира припушва малко.
Гледам по-други форуми са писали, че всички 2.0ТДИ припушват и няма място за тревога.
За сметка на това пък съм гледал доста 1.9ТДИ 105коня BXE мотора (тоя последния) и по-стария 1.9TDI 100к.с AXR и двата не пушат и грам.
Даже с това 1.9ТДИ 105коня дето съм го карал му е давано страшно много газ и не къди.

Моля някой да даде линк, ако е писано преди това във форума за припушването на дизеляците, че там ми е голяма мъгла. :roll:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 30 апр 2007 20:32


Мен припушването въобще не ме е тревожело никога защото не е нищо сериозно


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 01 май 2007 9:53


На мен ми се струва че това е просто от настроиките на самите нагнетателни помпи! Защото все пак това е RS кола със спортен дух!!! При рязко подаване на газ се впръсква повече гориво за да не се получава "задъхване на мотора" и тъи като турбото не може да реагира толкова бързо (променливата геометрия) колкото ПД-ите има по малко количество кислород и от там припушването при рязко подаване на газ. Но това не е болка за умиране ( да му мисли онзи от зад :twisted: ) Но все пак това дето съм го написал е малко съчинение по картинка и не съм много сигурен но моята логика на там бие :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: МЕРО78 и 129 госта