Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Пичове имам съмнения че актуатора на турбината е запекъл побутнах го с пръст но лостчето на геометрията не помръдва. Не мога да разбера кое го държи толкова здраво... самия вакум на актуатора или?
Като и натисна педала да долу от 1600 оборота си дърпа нормално и равномерно до 4000 че и повече обороти, но не иска да включва ЕСП на втора скорост...
Имам кора под двигатела и актуатора няма ръжда.
Някой пробвал ли е да мести лостчето на геометрията при закачен актуатор да каже дали и при него е така?
Като и натисна педала да долу от 1600 оборота си дърпа нормално и равномерно до 4000 че и повече обороти, но не иска да включва ЕСП на втора скорост...
Имам кора под двигатела и актуатора няма ръжда.
Някой пробвал ли е да мести лостчето на геометрията при закачен актуатор да каже дали и при него е така?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Трябва с повечко усилие да успееш да го бутнеш до долу(около 12-15 мм)Пружината е доста якичка и тя го бута нагоре,а вакума го дърпа надолу.Ако е запекла геометрията,пробвай да я раздвижиш.Аз се занимавах с това тези дни.Не е лошо да и направиш един лог и ще ти стане ясно дали всичко е нормално
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Имам приятел със същия голф със същия двигател и неговия на ниски обороти направо не дава да му лизнеш газта.
Бях покарал колата и всичко се беше напекло и нямаше как да пипам че ми пареше на ръцете, но утре(ако не вали) ще го откача от зегерката да провера как е геометрията, но ме съмнява да е запекла щото не влиза в аварийни режими. По-скоро да е "ленив" актуатора и да не реагира веднага при натискане на педала.
Бях покарал колата и всичко се беше напекло и нямаше как да пипам че ми пареше на ръцете, но утре(ако не вали) ще го откача от зегерката да провера как е геометрията, но ме съмнява да е запекла щото не влиза в аварийни режими. По-скоро да е "ленив" актуатора и да не реагира веднага при натискане на педала.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Провери актуатора с вакум помпа,ако имаш ........Внимавай със зегерката,че лесно се маха и се губи.Най-добре не я махай,а виж дали се движи геометрията заедно с клапана.Защо не и врътнеш няколко лога за да си сигурен какво топно се случва?.Виж и всички маркучета
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Счупих си лаптопа.
Нямам помпа, скъпа ли е да се купи?
Няма кво друго да е или е от актуатора или Н75.
Нямам помпа, скъпа ли е да се купи?
Няма кво друго да е или е от актуатора или Н75.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Вакуум тестерите са около 30 лв най-евтините.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Абе ще го откача искам да вида как се движи и кое задържа.
Значи като запаля колата на празен ход актуатора трябва да придърпа геометрията докрай, така ли е?
Като и смачкам газта на ниски обороти, още ли затваря геометрията или при палене е затворена докрай?
Значи като запаля колата на празен ход актуатора трябва да придърпа геометрията докрай, така ли е?
Като и смачкам газта на ниски обороти, още ли затваря геометрията или при палене е затворена докрай?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Като запалиш трябва да я издърпа около 5 мм.На празен ход с пълна газ не може да я накараш да надуе за да я затвори докрай.В движение я издърпва докрай като натиснеш педала до долу и за да не пренадуе N 75 я връща според натоварването.Раздвижи я на ръка и виж дали запъва лостчето.А ако искаш може да и направим един лог за да видим после как е
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Благодаря за помощта колега но не съм от София.
Актуатора на ръка не мърда и ме е страх да не го прецакам...
Актуатора на ръка не мърда и ме е страх да не го прецакам...
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Няма да го пррцакаш,бутай смело.А в какво положение е запецнал,горе или долу?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Не тя се мести геометрията в двежение щото се променя свистенето на турбото като натискам газта при различните обороти, въпроса е затваря ли докрай. Значи като я закрепа на 2000 оборота на втора и стъпа до долу направо подпалва гумите на сух асвалт, но натисна ли от 1600 оборота няма никой...
На изгасена е нагоре лостчето т.е. разтоварена.
На изгасена е нагоре лостчето т.е. разтоварена.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Така без лаптопа наистина ще е трудно да се определи дали управлението не е както трябва.Колектори чистил ли си скоро?Вуздушен,горивен филтър.....Дебимера пак се диагностицира само с VAG
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Колектора е чистен миналата година, ЕГР затапен, права тръба от турбото до бронята, масло и всички филтри сменени преди няма и 1000км, мапната е без дебитомер по данни от МАП. Проблема или е актуатора или Н75, няма кво друго да е.
Ще го мисля какво ще го правя тези дни.
Ще го мисля какво ще го правя тези дни.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
При теб нещата са ясни.Обаче аз се чудя кво да я правя моята.Като разкачих маркуча към смукателя се оказа че луфта (аксиалния) е доста над 0.5 мм.Заради геометрията мо се иска да сваля всичко и да изчистя,но се чудя дали да поръчвам комплект и да рециклирам....
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Vlado_tonev, днес направихме няколко лога.Значи като я напъна на трета със 100% педал турбото прави пик до 1.9 бара и се връща на 1.7 не знам дали е нормално...
До колко е нормално да прави пик?
До колко е нормално да прави пик?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта