Развитие: смених средната част, и сега разбирам че просто все едно съм нямал турбина. Много приятен звук, и тук идва едно "обаче".... тъй като колата е с чип имам представа какво беше преди това като ускорение. Сега е мудна, и най-озадачаващо е че след 2000 когато тръгне да набира започва един шум все едно свирене на ремък но идва от турбото. При плавно подаване на газ го нямаше. Влиза в авариен режин, след гасенето съответно се оправи, и до там.. пак изчезна и тяга и звук....
Проблема е решен. Гарнитурата на всмукателният колектор беше за смяна, и не е уплътнявала явно достатъчно добре, болтовете също така не бяха в добро състояние, и тях съм ги сменил също. Актуатора не беше добре настроен, водих се по старата маркировка. Е, не се чува както в началото, но за сметка на това пък нито влиза в авариен режим, нито има липса на тяга.
