Здравейте,
Полото е 1999 г, двигател AEF, 1.9D. От известно време насам автомобилът има сериозни проблеми при палене и без помпане на педала на газта почти не става мин. на 4-тия-5-тия път. А всички знаем колко е препоръчителна тази газ при палене на дизел.
Освен това в последните няколко карания започна да се усеща и придърпване, аха да изгасне, както в движение на по-ниски обороти, така и в спряло състояние. Понякога се налага да подаваш малко газ на светофарите, за да не изгуби пауър и да изгасне. Съответно това принуждава както шофьора на полото (по-често се кара от приятелката ми), така и останалите на светофара да затварят прозорци, защото се сещате каква миризма и дим излиза (почти същият като при палене с газ).
Някакви идеи или пък поне читав майстор на дизелаци, който да му направи една диагностика и да каже какво го боли?!?



Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
Непонятно ми е как го караш това Поло по този начин, но ти си знаеш. Цялата работа клони към майстор на ГНП-та, като начало мога да ти помогна по 2-3 начина: единия е че по всяка вероятност са ти заминали ел. авансаторите и двата, може да е прескочила зъб или два, третия вариянт е да ми пишеш на лично да ти продам моята помпа, която след като махнак се оказа че е наред. Не на последно място може да се окаже, че имаш пикаеща дюза, но е малко вероятно. Горивен и въздушен филтър сменял ли си някога? В черната кутия между главата на двг-то и купето има 4 тромпета, които се задръстват от ЕГР клапана.
Защо палиш Поло-то с подаване на газ, по този начин може и кубчета брикети да извадиш от ауспуха, не само черен дим??? Аз никога не съм палил Поло-то с подаване на газ. Разхода на гориво в какви граници се движи, колко гори???
В друга тема пишеш че след смяна си долял още 800мл. масло, да не си го удавил в масло, генератора провери ли?
Защо палиш Поло-то с подаване на газ, по този начин може и кубчета брикети да извадиш от ауспуха, не само черен дим??? Аз никога не съм палил Поло-то с подаване на газ. Разхода на гориво в какви граници се движи, колко гори???
В друга тема пишеш че след смяна си долял още 800мл. масло, да не си го удавил в масло, генератора провери ли?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
Ако е с помпа Лукас -гаранте е от нея.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
С такава е щом е AEF, ако беше SDI тогава щеше да е друго.
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
Колега да не те излъжа , но на мен ми прилича на проблем с шайбата на коляновия вал , от там да губи центровка , препоръчвам ти да не караш колата така , че ако скъсаш/разбиеш/ шпонката ще удариш клапани и .тн. Погледни за въбрации на пистовия ремък ,ако играе много не е добре !
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
И на този двигател ли е слабо място шпонката-аз си мислех ,че само на наште ААЗки? Ако е така колегата да си провери зъбчатката тогава.
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
Незнам , дали е слабо място просто съм късъл болта на шайбата на 1Y двигател и симптомите са същите.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
На този двигател това му е последното място за повреда, като се има впредвид всичко останало. Май колегата пуснал темата я забрави вече?
- francois
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 16:31
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AEF 1999
- Местоположение: София
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
Здравейте!
Първо благодаря на всички за мненията!
Поради лични причини дълго време не бях влизал тук, а и за капак не са ми били пуснати известията по имейл, така че моля да ме извините.
За съжаление моментът, в който реших да проверя темата, е свързан с повода, че полото окончателно се предаде с паленето снощи. След като преди седмица реших да го запаля отново (не беше карано близо месец), му беше паднал акумулаторът. Заредих го и запали на другия ден. Закарах го при квартален майстор, който каза: "Дюзите са му зле. Две от тях са почти аут. Кофти нафта си зареждал. Слагаме му една специална добавка, пълниш го с нафта и караш да отпушат." Е, карах(-ме) половин резервоар за около седмица и вчера зад Пирогов остана на зелена зона до днес, когато го докарахме с пътна помощ до сервиз."
Познайте! Диагноза "прескочили 2-3 зъба на ангренажен ремък". Сега съмненията са, че ремонтът може да излезе много солен, имайки предвид, че полото е на доизживяване.
Дайте съвети какво да гледат майсторите при сегашната ситуация!
Мерси предварително!
п.с. Този път известията са включени
Първо благодаря на всички за мненията!
Поради лични причини дълго време не бях влизал тук, а и за капак не са ми били пуснати известията по имейл, така че моля да ме извините.
За съжаление моментът, в който реших да проверя темата, е свързан с повода, че полото окончателно се предаде с паленето снощи. След като преди седмица реших да го запаля отново (не беше карано близо месец), му беше паднал акумулаторът. Заредих го и запали на другия ден. Закарах го при квартален майстор, който каза: "Дюзите са му зле. Две от тях са почти аут. Кофти нафта си зареждал. Слагаме му една специална добавка, пълниш го с нафта и караш да отпушат." Е, карах(-ме) половин резервоар за около седмица и вчера зад Пирогов остана на зелена зона до днес, когато го докарахме с пътна помощ до сервиз."
Познайте! Диагноза "прескочили 2-3 зъба на ангренажен ремък". Сега съмненията са, че ремонтът може да излезе много солен, имайки предвид, че полото е на доизживяване.
Дайте съвети какво да гледат майсторите при сегашната ситуация!
Мерси предварително!
п.с. Този път известията са включени

- francois
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 16:31
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AEF 1999
- Местоположение: София
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
grishitu написа:Непонятно ми е как го караш това Поло по този начин, но ти си знаеш. Цялата работа клони към майстор на ГНП-та, като начало мога да ти помогна по 2-3 начина: единия е че по всяка вероятност са ти заминали ел. авансаторите и двата, може да е прескочила зъб или два, третия вариянт е да ми пишеш на лично да ти продам моята помпа, която след като махнак се оказа че е наред. Не на последно място може да се окаже, че имаш пикаеща дюза, но е малко вероятно. Горивен и въздушен филтър сменял ли си някога? В черната кутия между главата на двг-то и купето има 4 тромпета, които се задръстват от ЕГР клапана.
Защо палиш Поло-то с подаване на газ, по този начин може и кубчета брикети да извадиш от ауспуха, не само черен дим??? Аз никога не съм палил Поло-то с подаване на газ. Разхода на гориво в какви граници се движи, колко гори???
В друга тема пишеш че след смяна си долял още 800мл. масло, да не си го удавил в масло, генератора провери ли?
@grishitu, колега, благодаря ти за адекватните коментари и предложения!
Разбира се, че съм сменял всички филтри при всяка смяна на масло (горивния през смяна).
Доливането на маслото е стара история от преди 3 години. Там имаше проблеми с четките на алтернатора.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1999 1.9D проблем с палене, давене, дим
francois написа:Здравейте!
Познайте! Диагноза "прескочили 2-3 зъба на ангренажен ремък". Сега съмненията са, че ремонтът може да излезе много солен, имайки предвид, че полото е на доизживяване.
Дайте съвети какво да гледат майсторите при сегашната ситуация!
Мерси предварително!
п.с. Този път известията са включени
Слага се ангренажния ремък и се върти на ръка, за да се види дали няма някакви проблеми преди палене. Палиш и се молиш всичко да е наред. Ако не е наред: махане на главата и отстраняване на проблемите. 2-3 зъба... може и да няма проблеми, зависи от много неща.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта